    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wymarzony świat ev hejterów
    Date: Wed, 23 Oct 2024 12:27:45 +0200
    <vfai40$pp0$2@news.chmurka.net>

    On Wed, 23 Oct 2024 12:11:12 +0200, Cavallino wrote:

    > Jak większość rzeczy na tym świecie.

    > Powiedzmy 15.

    Powiedzmy 10. Chyba, ze jeszcze hotdog.

    No dobra, 5 minut więcej to jeszcze nie jest źle, tylko jak tak
    to z 800km mogę przejechać.

    > Ioniqowi akurat podobna ilość czasu wystarczy na doładowanie do 80%.
    > I tak jak w benzyniaku, jedziesz dalej przez kolejne kilka godzin.

    No gdzie, od 80 do 20% to tylko 60% zasięgu, a jak przycisnę,
    to na 2h nie starczy :-)

    > Do pełna się w trasie nie ładuje.
    > Zapamiętuj może co się do Ciebie pisze.

    A tankuje się do pełna :-P

    Wiec nie dość, ze 5 minut dłuzej, to jeszcze na dwa razy krócej.
    To razem 20 minut dłuzej, a to raptem 500km :-)

    J.