  • 21. Data: 2024-10-23 17:42:57
    Temat: Re: Wymarzony świat ev hejterów
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-10-2024 o 17:13, J.F pisze:

    > Ale jak jade bez kobity, to mnie nie dotyczy :-)

    Czyli nie masz?
    To wiele wyjaśnia w Twoim głupim ględzeniu od rzeczy.

  • 22. Data: 2024-10-23 22:22:43
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 23.10.2024 o 00:05, Pixel(R)?? pisze:

    > Skoro lubisz marnować swoje życie na tankowaniu elektryka to sobie
    > marnuj + szukanie i kombinacje. Mnie już wkurwia sytuacja, gdzie tankuję
    > LPG 30l przez 5 minut a najgorsze to, że wystarcza na 450km. Mam inne
    > auta, gdzie zasięg na pełnym zbiorniku to 1000 km.

    Spotkałem dzisiaj w pociągu maszynistę cargo. No i mówił, że jak jedzie
    w 4 osoby to samochodem bo mu 'pali 4 litry'. To pytam, jak szybko
    jeździ. Na co on, że 'nie przekracza 100 bo na 70 zwykle łapią'. Jakbym
    RSem jeździł poniżej 100 to kto wie, może i by przejechał 1000 :-)

    > Jak sobie policzyłem,
    > to za mojego życia zmarnowałbym ROK na tankowaniu elektryka w porównaniu
    > do spalinowych. Lubię LPG bo taniej niż elektryk ale wkurwia mnie mały
    > zbiornik.

    Kup se cysternę i woź ze sobą. Pobijesz elektryki 10x.

    > Już widzę jak jesteś staruchem i zostało ci tydzień z życia i przychodzi
    > kostucha i mówi...mógłbyś pożyć jeszcze rok dłużej ale wolałeś tankować
    > elektryka :D Tak, wiem, kasiory do grobu nie weźmiesz ale CZAS jest
    > ponad wszystkim :D

    I dlatego 'lubisz wracać tam gdzie byłeś' :-)

  • 23. Data: 2024-10-23 22:51:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Oct 2024 09:59:52 +0200, J.F

    > mówisz, ze lepiej finansować Chinczyków?
    > Bo ogniwa PV masz jakiej firmy ? :-)
    > A falownik?

    Już ci to raz tłumaczyłem, ale widzę że znowu jak krew w piach. Owszem, od
    chińczyków kupujesz RAZ na 15 lat, w tym czasie produkujesz energię ze
    słońca która ma wartość wielokrotnie wyższą niż zakup. Paliwa od ruskich
    (którzy za to zabijają ludzi) i turbanów (ci też nie lepsi od ruskich)
    kupujesz cyklicznie i tylko i wyłącznie wydajesz na nie pieniądze NIC nie
    zyskując poza wożeniem swojego tyłka. Serio, to jest takie trudne do
    pojęcia? Jesteś na poziomie mentalnym bluzga i januszka?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2024-10-25 11:42:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Oct 2024 22:51:52 +0200, Myjk wrote:
> [...]
    > chińczyków kupujesz RAZ na 15 lat, w tym czasie produkujesz energię ze
    > słońca która ma wartość wielokrotnie wyższą niż zakup.

    A odjąłes VAT i opłatę transmisyjną?

    Jak to u ciebie wygląda - jaką masz moc nominalną, ile kosztowały
    panele, ile wyniosła roczna produkcja ?

> [...]
    > zyskując poza wożeniem swojego tyłka. Serio, to jest takie trudne do
    > pojęcia? Jesteś na poziomie mentalnym bluzga i januszka?

    Ale Chinczycy też zabijąją ludzi, tylko na razie mało.

    J.

  • 25. Data: 2024-10-25 11:50:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-10-2024 o 11:42, J.F pisze:

    > Ale Chinczycy też zabijąją ludzi, tylko na razie mało.

    I dlatego nie będziemy kupować od nich prądu, tylko produkować go sobie
    na miejscu.
    Sami.
    Finansując polski budżet i ewentualnie polskich oszołomów z polityki i
    innych złodziei (jak źle wybierzemy, co się zdarzało).