    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wymarzony świat ev hejterów
    Date: Tue, 22 Oct 2024 22:12:15 -0500

    On 2024-10-22 14:05, _Master_ wrote:

    > Komu pomaga VonDerFayzer Und Korupcjon?
    >
    > Planecie Ziemi?
    >
    > A może ludziom na niej żyjącym?
    >
    > Podasz jakieś badania naukowe o ile stopni ochłodzi się klimat w wyniku
    > wejścia nowych podatków?

    Mnie bardziej przeraza fakt ze nikt sie nawet nie zajaka o tym aby te
    kase wtykac w atomowki czy hydroelektrownie albo jakies organiczne
    spalarnie (choc to najmniej sensu ma) albo od biedy jakies
    standardyzacje czy nowsze technologie bateryjne.

    Atomu w pl nie ma. I przez nastepne 10-20 lat nie bedzie.

    Skala bycia w dupie jest niewyobrazalna dla nastepnego pokolenia lub dwu.

    Ale cisnie sie narracje o elektrykach i wmawia obywatelowi ze to on jest
    problemem kiedy to nie ja chce duze paliwozerne auto albo drugie tyle
    plastiku jako opakowanie co sam produkt albo pakowanie wszystkiego w
    plastik zamiast na wage. Ja swoje robie recyklujac a przemysl udaje ze
    to robi bo wysyla te jebane rurki do picia do filipin a potem mi mowi ze
    niedobry jestem bo zolw cierpi.

    Skala szalenstwa w tych tematach jest ogromna a do tego nawiedzence
    wierza w bzdury i fanatycznie pouczaja innych albo sie kloca.

    Pamietam jak sluchalem gostka co z wyzszoscia pierdolil ze maslo zle bo
    cholesterol. Pamietam takich co MLMy zachwalali i w nie kase wtapiali.
    Albo tych co z wyzszoscia informowali ze kupno nowego auta to idiotyzm
    bo po wyjezdzie od dilera auto tanieje o 10 czy 20%. Oni w to wierza.
    Oni daja se wmawiac ze biale jest czarne.

    Nie ma sensu na nich cierpliwosci zuzywac.

    Lepiej podumac co zrobic zeby te katastrofe co przyjdzie przetrwac.

    --
    Lukasz