  • 11. Data: 2024-08-05 13:17:37
    Temat: Re: Wyłącznik nadprądowy nie działa czy ja coś sknociłem?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Aug 2024 12:08:43 +0200, Paweł Pawłowicz wrote:
> [...]
    polowy-p1954

    > Prawda jest brutalna, masz za co zapłaciłeś. Chciałeś bezpieczeństwa za
    > 6 złotych, masz.

    A to 6 zl kosztuje?

    Wow, najtansze na allegro (inne) to nawet 3zl :-)

    J.

  • 12. Data: 2024-08-05 13:37:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 5 Aug 2024 13:17:37 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A to 6 zl kosztuje?

    Ja bym zapytał "pokaż kotku co masz w środku za te 3-6pln".

    --
    Marek

  • 13. Data: 2024-08-05 18:28:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > szlifierkę 380W - nic. Odkurzacz 1000W - nic. Włączyłem czajnik 1860W
    > (zmierzone) na ~90 sekund - tyle potrzebował żeby zagotować ~1,2L wody i

    Wg mnie nie, to sprzedawca jest ślepy, to jest 10A bezpiecznik, 1A byłby
    znacznie droższy i trudniejszy do dostania, nie wiem czy nawet takie
    robią :) bo np
    https://allegro.pl/oferta/wylacznik-nadpradowy-bezpi
    ecznik-pro-c1-1a-1p-wejscie-na-szyne-widelkowa-10468
    305592
    w tytule 1A a w opisie 2A :)

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2024-08-05 20:08:29
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 05.08.2024 o 18:28, Janusz pisze:

    > Wg mnie nie, to sprzedawca jest ślepy, to jest 10A bezpiecznik, 1A byłby
    > znacznie droższy i trudniejszy do dostania, nie wiem czy nawet takie
    > robią :)

    Robią nawet takie 0.5.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 15. Data: 2024-08-05 20:44:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 5 Aug 2024 20:08:29 +0200, PeJot <P...@n...pl> wrote:
    > Robią nawet takie 0.5.

    Ale one nie kosztują 6 PLN

    --
    Marek

  • 16. Data: 2024-08-05 21:50:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v8pp7n$h8et$1@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > https://b2b.adelid.pl/wylacznik-nadpradowy-6ka-1a-1-
    polowy-p1954
    > Bezpiecznik nie rozłącza :-/

    nie pozostaje nic jak wypróbować bardziej markowy.

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 17. Data: 2024-08-05 22:31:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.08.2024 o 21:50, PiteR pisze:
    > in <news:v8pp7n$h8et$1@dont-email.me>

    polowy-p1954

    > nie pozostaje nic jak wypróbować bardziej markowy.

    Ale wcześniej przepuścić przez niego 20 A, jeżeli wcześniejsze
    zabezpieczanie pozwoli. Tak dla potomnych.

    Robert

  • 18. Data: 2024-08-06 00:04:50
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > szlifierkę 380W - nic. Odkurzacz 1000W - nic. Włączyłem czajnik 1860W
    > (zmierzone) na ~90 sekund - tyle potrzebował żeby zagotować ~1,2L wody i

    Podłącz spawarkę. Jebnie to jebnie, nachuj drążyć temat?

    BTW, ja bym go obciążył do 10-15A skokowo, po 2A na skok/cokolwiek co
    jest pod ręką :) i obczajał kiedy zadziała.
    --
    Pixel(R)??

  • 19. Data: 2024-08-06 11:52:27
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

> [...]
    > szlifierkę 380W - nic. Odkurzacz 1000W - nic. Włączyłem czajnik 1860W
    > (zmierzone) na ~90 sekund - tyle potrzebował żeby zagotować ~1,2L wody i

    Może napisz do czego Ci to. Wtedy jest szansa na realną pomoc (zamiast
    zrzędzenia).

    Paweł

  • 20. Data: 2024-08-06 12:08:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.08.2024 o 11:52, Paweł Pawłowicz pisze:
    polowy-p1954

    > Może napisz do czego Ci to. Wtedy jest szansa na realną pomoc (zamiast
    > zrzędzenia).

    A to może mieć znaczenie, skoro napisał, że chce brać bezkarnie <1 A?

    Robert