  • 1. Data: 2010-04-18 11:23:35
    Temat: Wyłączający się komputer
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    Witam.

    Jest sobie komputer, dość leciwy, oparty na płycie głównej P4VT8,
    włączony 24h na dobę.

    Od kilku dni zastaję rano komputer wyłączony.

    Różnica od normalnego wyłączenia jest taka, że świeci się zielona dioda
    power i pulsuje na klawiaturze Num Lock.

    Po naciśnięciu przycisku power komputer startuje i pracuje poprawnie.

    Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2010-04-18 11:38:55
    Temat: Re: Wyłączający się komputer
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-04-18 13:23, Janusz Pabłocki pisze:
> [...]
    > power i pulsuje na klawiaturze Num Lock.
    >
    > Po naciśnięciu przycisku power komputer startuje i pracuje poprawnie.

    Zasilacz, spadki napięcia itp

  • 3. Data: 2010-04-18 11:53:51
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    W dniu 2010-04-18 13:38, btn pisze:
    > Zasilacz, spadki napięcia itp

    Podpięty do UPSa.
    W logach programu monitorującego ups czysto.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2010-04-18 12:23:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > power i pulsuje na klawiaturze Num Lock.
    >
    > Po naciśnięciu przycisku power komputer startuje i pracuje poprawnie.

    Uśpienie komputera.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-04-18 14:22:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Janusz Pabłocki" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hqessk$fmd$...@n...news.atman.pl...
    > Podpięty do UPSa.

    Co z tego? Jak nie daje sinusa to zasilacz może odcinać.

  • 6. Data: 2010-04-18 21:35:04
    Od: Marek <m...@s...interia.pl>

    W dniu 2010-04-18 14:23, Animka pisze:

    > Uśpienie komputera.

    Uzupełnię: sprawdź czy nie masz włączonego usypiania po jakimś czasie w
    zarządzaniu energią.

  • 7. Data: 2010-04-18 23:12:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-18 23:35, Marek pisze:

    > Uzupełnię: sprawdź czy nie masz włączonego usypiania po jakimś czasie w
    > zarządzaniu energią.

    To właśnie zasugerowałam, ale dzięki za rozszerzenie. Jak ktoś nie wie o
    co chodzi to prędzej się połapie w czym problem.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-04-19 05:42:33
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    > W dniu 2010-04-18 23:35, Marek pisze:
    > Uzupełnię: sprawdź czy nie masz włączonego usypiania po jakimś czasie w
    > zarządzaniu energią.

    Nie, nie mam nic takiego włączonego.

    Lekko OT, tam nie ma okienkowego systemu.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2010-04-19 06:43:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Janusz Pabłocki" napisał:

    > Nie, nie mam nic takiego włączonego.
    >
    > Lekko OT, tam nie ma okienkowego systemu.

    A le BIOS jakiś jest?

    JoteR

  • 10. Data: 2010-04-19 07:27:35
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    W dniu 2010-04-19 08:43, JoteR pisze:

    > A le BIOS jakiś jest?
    >
    > JoteR
    BIOS jest, ale nie ma tam takiej opcji.

    Zastanawia mnie ten migający Num Lock i świecąca się dioda od zasilania
    w obudowie, przy wyłączonym komputerze.

    Oczywiście jeśli go normalnie wyłączę to powyższe lampki się nie świecą.

    --
    Janusz