  • 11. Data: 2009-03-14 09:21:38
    Temat: Re: Wyjasnienie zagadki (FOTO)
    Od: j...@a...at

    On 12 Mrz., 18:28, "abpc" <o...@a...com.pl> wrote:
    > No  i sporo  osób  miało rację :))
    >
    > http://abpc.com.pl/kolej/
    >
    > abpc

    zagadka nie byla trudna
    ale przy tej okazji zajrzalem do Twojego portfolio.
    Przyznam sie ze zdjecia slubne napawaja mnie wstretem - jest w nich
    cos odrazajacego - kiczowatego , na ogol nie zagladam A u Ciebie
    pierwsze zdjecie natychmiast mnie wciagbelo i nastepne jeszcze
    bardziej.
    Zastanowilem sie co w tych zdjeciach jest odmiennego
    zrozumialem po chwili - udaje Ci sie oddac nastroj oddmiennosci o
    odswietnosci tego dnia.
    I dalej w jaki sposob - jest w tych zdjeciach jakas elegancja -
    elegancja i naturalnosc jednoczesnie.
    pokazujesz naturalne zajscie w sposob elegancji - w odroznieniu od
    innych zdejc tego typu , gdzie oryginalnosc na sile ( jak n.p, kapanie
    panny mlodej w morzu ) przeradza sie w potwotny kicz.

    Nie przewiduje drugiego slubu , ale jesli bede sie rozwodzil to
    oczywiscie zamowie fotografa na te uroczystosc , a jakze , mozesz
    liczyc na moje zlecenie.:-)))

    XXX