  • 1. Data: 2009-03-12 13:00:39
    Temat: (NTG) Duzy monitor tv plazma.
    Od: usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    Witam,

    pozwalam sobie na grupe foto bo temat w sumie niedaleko od monitorow a
    jakos jestem przekonany, ze wielu z was bardziej sie orientuje w temacie
    niz karmieni marketingiem nazwijmy to inni.

    Musze pilnie kupic telewizor plazmowy:
    - najlepiej sam monitor, bez glosnikow,
    - minimalistyczny wyglad, czarna obudowa,
    - wyswietlal bedzie wylacznie DVD z dobrego odtwarzacza stacjonarnego,
    DivX z komputera, czyli kino domowe(bez podlaczenia do zadnego zrodla
    obrazu tv, inne typu PSP, foto - nieistotne)
    - rozmiar 42"

    Szukam czegos o bdb jakosci obrazu i rozsadnej cenie.
    Mozecie doradzic co warto obejrzec?

    u.u.

  • 2. Data: 2009-03-12 13:22:30
    Temat: Re: (NTG) Duzy monitor tv plazma.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    usenet user napisał(a):

    > Szukam czegos o bdb jakosci obrazu i rozsadnej cenie.
    > Mozecie doradzic co warto obejrzec?

    Generalnie Panasonic. A najlepiej to wejdź do działu Video na forum
    http://www.hdtv.com.pl/forum/ i sam poczytaj co ludzie pisza ;)

    j.

    --
    "Analfabeta nigdy nie robi błędów ortograficznych"
    (o czym wyczytałem w "Przekroju", cytat z pamięci).

  • 3. Data: 2009-03-12 20:36:26
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    januszek wrote:

    > Generalnie Panasonic. A najlepiej to wejdź do działu Video na forum
    > http://www.hdtv.com.pl/forum/ i sam poczytaj co ludzie pisza ;)

    potwierdzam. Z witryn zagranicznych polecam http://www.hdtvtest.co.uk/
    (działy All Reviews i Aricles)

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 4. Data: 2009-03-12 23:33:02
    Od: Arch <g...@p...beztego.fm>

> [...]
    > obrazu tv, inne typu PSP, foto - nieistotne)
    > - rozmiar 42"
    >
    > Szukam czegos o bdb jakosci obrazu i rozsadnej cenie.

    Proponuję rozejrzeć się za projektorem. Zupełnie inne doznania. Polecam :)

    Arch

  • 5. Data: 2009-03-13 06:58:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Arch napisał(a):

    > Proponuję rozejrzeć się za projektorem. Zupełnie inne doznania. Polecam :)

    Opisz proszę jakie masz doznania z poprawiania pfotek w PS na
    projektorze ;P

    j.

  • 6. Data: 2009-03-13 07:32:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 14:00:39 +0100, usenet user napisał(a):

    > pozwalam sobie na grupe foto bo temat w sumie niedaleko od monitorow a
    > jakos jestem przekonany, ze wielu z was bardziej sie orientuje w temacie
    > niz karmieni marketingiem nazwijmy to inni.

    Zdecydowanie więcej się dowiesz na pl.rec.kino-domowe

    > Musze pilnie kupic telewizor plazmowy:
    > - najlepiej sam monitor, bez glosnikow,

    Jesteś dokupić za ten brak jakieś 50-100% ceny? :) Bo wszystko co
    specjalizowane kosztuje zdecydowanie drożej...

> [...]
    > DivX z komputera, czyli kino domowe(bez podlaczenia do zadnego zrodla
    > obrazu tv, inne typu PSP, foto - nieistotne)

    pioneer

    > i rozsadnej cenie.

    panasonic :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-03-13 07:57:16
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-13 07:58:59 +0100, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Opisz proszę jakie masz doznania z poprawiania pfotek w PS na
    > projektorze ;P

    A Ty opisz proszę, gdzie ktoś w tym wątku wspominał o obrabianiu czegokolwiek.

    PS. Co to są "pfotki"?

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-03-13 08:08:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    de Fresz napisał(a):

    [...]

    > A Ty opisz proszę, gdzie ktoś w tym wątku wspominał o obrabianiu czegokolwiek.

    Ja wspomnialem.

    > PS. Co to są "pfotki"?

    Zgadnij. Tematyka grupy bedzie do rozwiazania tej zagadki pomocna ;P

    j.

  • 9. Data: 2009-03-13 08:37:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    januszek pisze:
    > de Fresz napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Ja wspomnialem.

    Zapewne w reakcji na wyraźnie zaznaczenie pytającego: "foto - nieistotne".

    > Zgadnij. Tematyka grupy bedzie do rozwiazania tej zagadki pomocna ;P

    A sorry, zmylił mnie znaczek "nie ta grupa".
    W ogóle pytający tylko zmyla i zmyla.

  • 10. Data: 2009-03-13 08:47:46
    Od: sebo <b...@g...pl>

    usenet user pisze:
> [...]
    > obrazu tv, inne typu PSP, foto - nieistotne)
    > - rozmiar 42"
    >
    > Szukam czegos o bdb jakosci obrazu i rozsadnej cenie.

    jak chcesz oglądać divxy to polecam tv z hd ready. Full hd jest zbyt
    szczegolowe na filmy z kompa (szczegolnie jednoplytowe). Sam stalem
    przed wyborem i padlo na panasonica 42PV80 (hd ready). Mam do tego
    podpieta n tv, kompa (kablem dvi - hdmi) i jest mega wypas :)

    pzdr.