  • 31. Data: 2011-10-04 07:46:02
    Temat: Re: Wydajnosc w RAID0
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 08:35:39 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Ryk"
    >
    > Trochę sam sobie przeczysz.

    Chcesz mi powiedzieć, że RAID0, który mam zrobiony na ICH10R nie jest
    widoczny dla systemu jako jeden dysk?

    Chcesz mi powiedzieć, że jak na tym ICH10R zmontuję RAID5, to sumy kontrolne
    nie będą liczone przez CPU?

    [ Destroying everything seems like the best option. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 32. Data: 2011-10-04 08:41:06
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Ryk"
    >Chcesz mi powiedzieć, że RAID0, który mam zrobiony na ICH10R nie jest
    >widoczny dla systemu jako jeden dysk?

    O ile mnie starcza pamięć nie myli, o ile nie załadujesz dmraid, tylko
    normalne sterowniki ICH, widzisz gołe dyski.

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 33. Data: 2011-10-04 09:06:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 10:41:06 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > O ile mnie starcza pamięć nie myli, o ile nie załadujesz dmraid, tylko
    > normalne sterowniki ICH, widzisz gołe dyski.

    O'rly? http://ifotos.pl/zobacz/RAID_hqrqwen.png/
    Instalowałem tylko drivery Intel Chipset Device Software 9.2.0.1030.

    [ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą ]
    [ chińskich znaków. (JoeMonster.org) ]

  • 34. Data: 2011-10-04 09:13:52
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Ryk"
    >O'rly? http://ifotos.pl/zobacz/RAID_hqrqwen.png/
    >Instalowałem tylko drivery Intel Chipset Device Software 9.2.0.1030.

    Naprawdę nie moja wina, że nie rozumiesz co piszę.
    Na byle gównianym host-raidzie po załadowaniu właściwych sterowników
    będziesz mieć widoczną "macierz", a nie pojedyncze dyski.
    Poszukaj sobie gdzie występuje "dmraid" i o czym ja piszę.

    --
    \------------------------/

  • 35. Data: 2011-10-04 10:01:33
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-04 11:13, Mariusz Kruk wrote:
> [...]
    > będziesz mieć widoczną "macierz", a nie pojedyncze dyski.
    > Poszukaj sobie gdzie występuje "dmraid" i o czym ja piszę

    Bez tych sterowników systemy operacyjne widza dyski niezaleznie. Nie
    wiem czy do dzisiaj jakis linux wspiera takie raidy (bo i po co, S/W
    jest tu lepszy), ale niezaleznie czy w bios ustawimy AHCI czy RAID,
    linux bedzie widzial niezalezne dyski.

  • 36. Data: 2011-10-04 10:06:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 11:13:52 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> [...]
    > będziesz mieć widoczną "macierz", a nie pojedyncze dyski.
    > Poszukaj sobie gdzie występuje "dmraid" i o czym ja piszę.

    No popatrz. Na byle gównianym ICH10R storzyłem macierz o nazwie 1TB. Jakoś
    menedżer urządzeń Windows pokazuje właśnie macierz, a nie pojedyncze,
    składające się na nią dyski.

    [ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and ]
    [ suffe... ring. (demotywatory.com) ]

  • 37. Data: 2011-10-04 10:10:35
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >No popatrz. Na byle gównianym ICH10R storzyłem macierz o nazwie 1TB. Jakoś
    >menedżer urządzeń Windows pokazuje właśnie macierz, a nie pojedyncze,

    Rrrwa.
    Na siłę próbujesz nie zrozumieć?
    "Po załadowaniu sterowników" jest tu istotne.
    Uruchom sobie linuksa _bez dmraid_.
    To, że _można_ zobaczyć (przez sterowniki) urządzenie logiczne nie
    oznacza, że nie można (np. w innym systemie operacyjnym) zobaczyć
    leżących pod nim urządzeń fizycznych.

    --

  • 38. Data: 2011-10-04 17:53:10
    Od: atm <...@v...pl>