  • 1. Data: 2011-09-27 14:22:58
    Temat: Jaka karta graficzna PCI-E w okolicach 300 zł...
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    Jak w temacie - szukam i już mnie głowa rozbolała - nie musi być nowy.
    Mój typ to Radeon HD4870 za około 250 zł na allegro, ktoś ma jakieś inne
    propozycje?

  • 2. Data: 2011-09-27 15:03:18
    Temat: Re: Jaka karta graficzna PCI-E w okolicach 300 zł...
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Jak w temacie - szukam i już mnie głowa rozbolała - nie musi być nowy.
    > Mój typ to Radeon HD4870 za około 250 zł na allegro, ktoś ma jakieś inne
    > propozycje?

    Może coś zimnego i bezwiatraczkowego na GT240? Technologia 40 nm.
    Chyba warto. Błoga cisza. Poprawcie mnie, jeśli się mylę. A może są już nowsze i
    wydajniejsze karty bezwiatraczkowe (nowsza technologia, jeszcze mniej nm)? Są?

    latet

  • 3. Data: 2011-09-27 17:44:48
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-09-27 17:03, Latet wrote:

> [...]
    > nowsze i
    > wydajniejsze karty bezwiatraczkowe (nowsza technologia, jeszcze mniej

    Bardziej interesuje mnie wydajność, niż technogologia w nm.
    http://www.hwcompare.com/915/geforce-gt-240-gddr5-vs
    -radeon-hd-4870-512mb/

    Pozdr

  • 4. Data: 2011-09-30 11:12:40
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-09-27 16:22, Olo pisze:
    > Jak w temacie - szukam i już mnie głowa rozbolała - nie musi być nowy.
    > Mój typ to Radeon HD4870 za około 250 zł na allegro, ktoś ma jakieś inne
    > propozycje?

    doszła mi jeszcze HD4890 i HD5770 - pierwsza jest najszybsza, druga ma
    podobną wydajność do 4870 ale pobiera zdecydowanie mniej prądu i jest
    droższa. Na prawdę nikt nie pomoże?

  • 5. Data: 2011-09-30 12:30:13
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 13:12:40 +0200, Olo napisał(a):

    > doszła mi jeszcze HD4890 i HD5770 - pierwsza jest najszybsza, druga ma
    > podobną wydajność do 4870 ale pobiera zdecydowanie mniej prądu i jest
    > droższa. Na prawdę nikt nie pomoże?

    4870 i tym bardziej 4890 to kaloryfery, pozeracze pradu i wyjce. Bierz 5770,
    bedzie szybko, cicho i tanio (prad).

    --
    pozdro
    RemeK

  • 6. Data: 2011-09-30 14:21:47
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-09-30 14:30, RemeK wrote:

    > 4870 i tym bardziej 4890 to kaloryfery, pozeracze pradu i wyjce. Bierz 5770,
    > bedzie szybko, cicho i tanio (prad).

    dzięki! :)

  • 7. Data: 2011-09-30 14:53:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/09/2011 13:30, RemeK wrote:

    > 4870 i tym bardziej 4890 to kaloryfery, pozeracze pradu i wyjce. Bierz 5770,
    > bedzie szybko, cicho i tanio (prad).

    Ile kosztuje 1kWh, 0.25zł teraz? To ile tych oszczędności będzie przy
    50w różnicy w poborze prądu kart, 30zł rocznie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2011-09-30 15:24:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    > Ile kosztuje 1kWh, 0.25zł teraz? To ile tych oszczędności będzie przy 50w
    > różnicy w poborze prądu kart, 30zł rocznie?

    Chyba na śląsku (ale to nie Polska, bo nie sposób ich zrozumieć) ;)
    Przyjmuje się 0,5 zł za 1 kWh.
    Jak widzę z twoich obliczeń to przyjąłeś 7 h grania / pracy. Według przyjęcia 50
    gr. to już ponad 5 zł na energii elektrycznej.

  • 9. Data: 2011-09-30 15:28:58
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 15:53:32 +0100, kamil napisał(a):

    > Ile kosztuje 1kWh, 0.25zł teraz? To ile tych oszczędności będzie przy
    > 50w różnicy w poborze prądu kart, 30zł rocznie?

    Poza tym bedzie chlodniej w kompie (pokoju) i ciszej. I poza tym 5770
    wspiera DirectX 11 i Shadera 5. Razem z Twoimi 30 zlotymi robi sie niezly
    biznes ;-)

    --
    pozdro
    RemeK

  • 10. Data: 2011-09-30 15:42:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/09/2011 16:28, RemeK wrote:

    > Poza tym bedzie chlodniej w kompie (pokoju) i ciszej. I poza tym 5770
    > wspiera DirectX 11 i Shadera 5. Razem z Twoimi 30 zlotymi robi sie niezly
    > biznes ;-)

    Temu nie przeczę, śmieszą mnie tylko rady "kup 100zł droższą kartę,
    zaoszczędzisz 50zł rocznie na energii".

    Zrób herbatę w elektrycznym czjniku podczas grania i po oszczędnościach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net