  • 1. Data: 2011-09-26 20:32:59
    Temat: USB jako pen drive
    Od: "Vince" <w...@i...pl>

    Szukam czegoś, co pozwoli połączyć komputer z urządzenim zewnętrznym (takim
    jak np DVD) przez kabel USB w ten sposób, aby zawartośc dysku twardego
    komputera była widziana przez nie jak pen driwe. Czy istnieje coś takiego?

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2011-09-26 22:11:59
    Temat: Re: USB jako pen drive
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 26/09/2011 21:32, Vince wrote:
> [...]
    > jak np DVD) przez kabel USB w ten sposób, aby zawartośc dysku twardego
    > komputera była widziana przez nie jak pen driwe. Czy istnieje coś takiego?

    Czy aby na pewno poprawnie ustawiles kodowanie?

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-09-27 00:50:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > (takim jak np DVD) przez kabel USB w ten sposób, aby zawartośc dysku
    > twardego komputera była widziana przez nie jak pen driwe. Czy istnieje coś

    Przejsciowka / adapter ide / sata do usb?

  • 4. Data: 2011-09-27 04:31:26
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5qnht$up7$...@n...task.gda.pl,
    Vince <w...@i...pl> nastukał:
> [...]
    > (takim jak np DVD) przez kabel USB w ten sposób, aby zawartośc dysku
    > twardego komputera była widziana przez nie jak pen driwe. Czy

    był jeden producent takiego fiuczeru usb z wlan albo bt, że po podłączeniu
    się do niego telewizor widział twój komputer jako pendrive. ale zupełnie nie
    pamiętam producenta ani nazwy.

    --
    VSS

  • 5. Data: 2011-09-27 06:07:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Vince" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jak np DVD) przez kabel USB w ten sposób, aby zawartośc dysku twardego
    > komputera była widziana przez nie jak pen driwe. Czy istnieje coś takiego?

    Nie lepiej siecią? Podmapujesz i masz większą przepustowość.

  • 6. Data: 2011-09-27 06:20:46
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > był jeden producent takiego fiuczeru usb z wlan albo bt, że po
    > podłączeniu się do niego telewizor widział twój komputer jako pendrive.
    > ale zupełnie nie pamiętam producenta ani nazwy.

    Pamiętam jak ze dwa lata temu zrobiło się o tym dość głośno (teksty w
    stylu - rewolucja, nigdy więcej nagrywania na cd/dvd, noszenia na
    pendrive, "nieograniczona" pojemność). Minęło dość czasu by mogło to
    wleźć pod strzechy, a tu cisza. Może gdzieś jest, ale mało popularne.

  • 7. Data: 2011-09-27 13:22:39
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 26.09.2011 22:32, Vince pisze:
    > Szukam czego?, co pozwoli po??czy? komputer z urz?dzenim zewn?trznym (takim
    > jak np DVD) przez kabel USB w ten spos?b, aby zawarto?c dysku twardego
    > komputera by?a widziana przez nie jak pen driwe. Czy istnieje co? takiego?

    Nierealizowalne. Dwa urządzenia nie mogą mieć jednoczesnego
    dostępu blokowego do tego samego nośnika.

    W grę wchodzą jedynie rozwiązania symulujące działanie sieci
    LAN poprzez USB. Ale tylko komputer-komputer -- odtwarzacz
    DVD tego nie obsłuży.

    Musisz nagrywać współdzielone materiały na zewnętrzny dysk
    twardy USB.

    PS. Ustaw MIME, bo nie da się czytać tego co napisałeś.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 8. Data: 2011-09-27 14:01:09
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 27 Sep 2011 15:22:39 +0200, Radosław Sokół
    <R...@p...pl> wrote:

> [...]
    >DVD tego nie obsłuży.
    >
    >Musisz nagrywać współdzielone materiały na zewnętrzny dysk

    mysle, ze realizowalne i ja takie cos widzialem (w sieci).

    Patrzac od strony USB bylo widac pendrive i dostep do zasobow
    "pendrive" byl realizowalny tak, jak to robi PC lub odtwarzacze
    (odwarzajace/nagrywajace) plikow multimedialnych. Oczywiscie pen byl
    udawany. Z drugiej strony byl PC, ktory udostepnial katalog (ktory byl
    widoczny jako pendrive) - elektronika + soft. A wygladalo to tak, ze
    miedzy PC a odtwarzaczem (dvd lub tv) byl kabel "czipem", ktory
    zalatwial sprawe (od strony odtwarzacza byl do pendrive), od strony PC
    tez pendrive.

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2011-09-28 20:52:34
    Od: "Vince" <w...@i...pl>

    Generalnie chodzi o takie ustrojstwo, które teraz, leżąc na delegacji w
    pokoju hotelowym (tudzież u koleżanki), mógłbym podłączyć do DVD i
    bezpośrednio z tegoż komputera sczytać to co chciałbym na DVD odtwarzać.

    Pozdrawiam, M.

    BTW: Zasadniczo chodzi o to, żeby za każdym razem nie było konieczności z
    wypożyczonej z wypożyczalni płyty (której DVD nie chce odtwarzać ze względu
    na jakieś sfiksowane zabezpieczenia regionalne), po jej skopiowaniu na dysk
    twardy i złamaniu tychże zabezpieczeń (bo w końcu mając oryginalny nośnik
    można sporządzić jego kopię) nie trzeba było ponownie zgrywać tegoż DivX`a,
    czy też avik`a na pendrive, żeby ponownie podpiąc go do DVD
    BTW2: forma dowona (przejściówka, adapter, kabel z adapterem, jakiś
    przetwornik). Oczywiście byle cena nie przekraczała 10 000 dolarów

  • 10. Data: 2011-09-29 00:50:08
    Od: "Vince" <w...@i...pl>

> [...]
    > miedzy PC a odtwarzaczem (dvd lub tv) byl kabel "czipem", ktory
    > zalatwial sprawe (od strony odtwarzacza byl do pendrive), od strony PC

    Jak sobie to czytam to tak sobie myśle. Jakie by to było proste i wygodne
    rozwiązanie, gdyby w niektórych odtwarzaczach (tudzież telewizorach)
    zamontować bluetooth

    Pozdrawiam, M.