  • 1. Data: 2011-09-27 15:30:02
    Temat: flash zwiesza winxp
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    http://forum.benchmark.pl/topic/28119-flash-player-z
    awiesza-mi-komputer/
    wygląda na podobny problem

    dziś pobrało autopdate flashplayera, zaczął się zwieszać
    w każdej przeglądarce, więc odinstalowałem
    ściągałem najnowszego od producenta, to nie chciał się nawet zainstalować

    wyszukałem na necie 10.2.x.x i śmiga wszystko
    o co w tym chodzi?

    erator/

  • 2. Data: 2011-09-27 15:42:59
    Temat: Re: flash zwiesza winxp
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > wyszukałem na necie 10.2.x.x i śmiga wszystko
    > o co w tym chodzi?

    Zmien zasilacz...

    EOT,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2011-09-27 17:18:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Zmien zasilacz...

    a ktoś po za tym trolem :-/ coś wie?

    erator/

  • 4. Data: 2011-09-27 19:09:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-27 17:30, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > ściągałem najnowszego od producenta, to nie chciał się nawet zainstalować
    >

    > wyszukałem na necie 10.2.x.x i śmiga wszystko

    NTG

    Chodzi o to w tym wszystkim, że w moim komputerze wszystko śmiga i nawet
    chce się zainstalować. Zmień komputer.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 5. Data: 2011-09-27 20:17:18
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 27-09-2011 19:18, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a ktoś po za tym trolem :-/ coś wie?

    za słaby zasilacz i należałoby go wymienić

    --
    sandman

  • 6. Data: 2011-09-28 10:34:00
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > wyszukałem na necie 10.2.x.x i śmiga wszystko
    > o co w tym chodzi?

    wyłącz wspomaganie sprzętowe w ustawieniach flash. Niewiele daje a tylko
    komputer przez to sporo więcej ciągnie bo grafika podnosi zegary więc
    widoczny skok jest na 20W. Przy wyłączonym wspomaganiu sprzętowym nie widać
    różnic poboru prądu może 1-2W nie więcej.

  • 7. Data: 2011-09-28 10:37:50
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2011-09-27 19:18, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a ktoś po za tym trolem :-/ coś wie?

    Trol jesteś Ty - naucz się pisać na właściwe grupy albo nic nie pisze
    skoro Cię to przerasta.