  • 21. Data: 2011-02-19 10:53:13
    Temat: Re: Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ijo3i9$1c4$1@news.onet.pl...
    > Hello Cavallino !:

    > Taaak .... kupiłeś pewnie całe pióra.

    Nie ma innej możliwości, nie każdy ma starego śrumpa,do którego pasują każde
    wycieraczki.

  • 22. Data: 2011-02-19 15:18:46
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-19 10:53, Cavallino pisze:

    > Nie ma innej możliwości, nie każdy ma starego śrumpa,do którego pasują
    > każde wycieraczki.

    ROTFL :P
    Kałvanillo sobie dorobi ideologie do wszystkiego :>

    --
    Karolek

  • 23. Data: 2011-02-19 16:32:56
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2011-02-19 10:43, Cavallino pisze:
    [..]

    > A jak zobaczyłem w cenniku Norauto ile taki zestaw by kosztował (170 zł)
    > gdyby był, to odpuściłem dalsze sprawdzanie.

    a nie chcesz po prostu w ASO kupić oryginałów? Znowu na 4 lata miałbyś
    spokój.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 24. Data: 2011-02-19 16:37:59
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Karolek !:

    > ROTFL :P
    > Kałvanillo sobie dorobi ideologie do wszystkiego :>

    Dokładnie :-D !

    Poza tym chyba jednak mało myślał i nie rozbierał tego badziewia z dwóch
    płaskowników i osłony z gówno-gumy.

    Jedyny problem, to prześwit pod wspornikami - trzeba sobie taki
    przyrządzik do obcinania gumek ostrym nożykiem zrobić.

    Poza tym w Tesco sprzedawali całkiem niezłe podróby, nie to co
    szmelcowany oryginał np. w Szmelcwagenie czy innych Kijankach :-D !

    A mocowanie zawsze da się przerobić, ręce jednak muszą być sprawne i
    mózg .... ;-)

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 25. Data: 2011-02-19 21:02:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-02-19 10:43, Cavallino pisze:
    > [..]

    > a nie chcesz po prostu w ASO kupić oryginałów?

    Jest taka opcja, bo w ASO Fiata kosztowałyby by mniej niż ta propozycja w
    Norauto.
    Ale lubię wiedzieć jak zachowują się alternatywy, na tapecie był więc Bosch
    i ten Motgum.

    > Znowu na 4 lata miałbyś spokój.

    Tak dobrze to nie ma, 2 lata temu zmieniałem na fiatowskie.
    Ale już się zużyły do tego stopnia, że okazało się że ta 4 letnia jest
    lepsza.

  • 26. Data: 2011-02-19 21:05:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > Poza tym chyba jednak mało myślał i nie rozbierał tego badziewia z dwóch
    > płaskowników i osłony z gówno-gumy.

    Rozbierał.
    I żadnej osłonki toto nie ma w wersji Motgum, są tylko płaskowniki i gumka
    między nimi.
    Niestety - mocowania wcisnąć się w nie nie da bez rozgięcia i popsucia.

    > A mocowanie zawsze da się przerobić

    Tu nie ma co przerabiać, ono jest całe, tylko że luzem.

    >, ręce jednak muszą być sprawne

    Zawodówki nie kończyłem toteż i widać mam za mało sprawne, po 0,5 h
    odpuściłem.
    Co się będę szarpał i dalej ręce kaleczył, skopali, niech przyślą działającą
    wycieraczkę.

  • 27. Data: 2011-02-21 16:14:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "notveryoldman" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:4d5ee7df$0$2441$65785112@news.neostrada.pl...

    > Też mam Kia (Venga). Fabryczne wycieraczki z uwagi na ich marność
    > wyrzuciłem. Założyłem przed zimą motgumy. Jestem z nich bardzo zadowolony
    > i polecam wszystkim.

    Przynajmniej ich serwis reklamacyjny działa sprawnie, bo już dziś dostałem
    nową wycieraczkę, a reklamowałem w piątek w południe, więc tempo bardzo
    dobre.
    Tym razem przyszła w całości.

    >Jest względnie tanio i solidnie.

    Zobaczymy jak się sprawdzi na szybie - bo właśnie na taki rezultat liczyłem,
    jak u Ciebie - czyli tanio, a jednak solidnie.

    BTW: Kupowanie motgumów w zwykłym sklepie nie ma sensu ekonomicznego, jak
    sprawdziłem ceny w takim jednym w okolicy, który figuruje na stronie
    motguma, to za komplet który zamówiłem musiałbym w nim zapłacić dużo więcej
    niż zamawiając przez net z przesyłką, a przesyłka była droga - 18 zł.

  • 28. Data: 2011-04-13 23:01:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > wyrzuciłem. Założyłem przed zimą motgumy. Jestem z nich bardzo zadowolony
    > i polecam wszystkim. Jest względnie tanio i solidnie.

    No i właśnie po raz kolejny wyszła ta solidność wycieraczek tej firmy.
    Minęły niecałe 2 miechy i dłuższa wycieraczka nadaje się do śmieci - zaczęła
    skakać sobie po szybie zamiast wycierać.
    Pewnie jakiś problem z gumą (twardością), bo wraca już prawidłowo i wyciera
    podczas powrotu również.
    Ja na okres zużycia rzędu 2 miesięcy, to nie jest ani tanio, ani solidnie
    (fabryczne Valeo wytrzymywały po 2 lata).

    BTW: Dokładnie takie same objawy miałem kilka lat temu z Motgumami w
    Punciaku, tyle że już po tygodniu od zakupu - wtedy mówiliście że to pech,
    ale teraz już jasno widać że nie żaden pech, tylko norma.

    Ciekawe jak tym razem zareagują na reklamację.

  • 29. Data: 2011-04-15 15:09:02
    Od: kan <k...@o...pl>

    On 2011-04-13 23:01, Cavallino wrote:
> [...]
    > pech, ale teraz już jasno widać że nie żaden pech, tylko norma.
    >
    > Ciekawe jak tym razem zareagują na reklamację.

    To nie pech tylko masz pokrzywione ramiona i wycieraczka nie jest
    ustawiona prostopadale do szyby. Motgum robi dobre wycieraczki.
    Najlepszy stosunek ceny do jakości.

    --
    Pozdrawiam,
    kan

  • 30. Data: 2011-04-15 19:32:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kan" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To nie pech tylko masz pokrzywione ramiona i wycieraczka nie jest
    > ustawiona prostopadale do szyby.

    Nie rozśmieszaj mnie, założenie nawet STARYCH wycieraczek z miejsca
    likwiduje ten problem.
    To jak, ramiona się nagle prostują? ;-)

    A Motgum dzisiaj uznał tą reklamację, przyślą następną sztukę, nawet nie
    chcieli żebym im wysyłał tą skaczącą

    > Motgum robi dobre wycieraczki. Najlepszy stosunek ceny do jakości.

    No właśnie widzę - na dwie próby, trzy skuchy.