  • 1. Data: 2011-02-18 12:59:00
    Temat: Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Jak już wiele razy pisałem - raz dałem się zrobić w zakup gównianych
    wycieraczek tej firmy i pomstowałem na nią niemożebnie, do wyrzucenia były
    od razu po zamontowaniu.
    Ale człowiek jest głupi i zachęcony namowami na grupie na zakup płaskich
    wycieraczek tej firmy w końcu się skusiłem, jako że w żadnym sklepie nie
    mogłem dostać nic innego co by się dało zamontować.

    No i drugi raz wcisnęli mi bubel - tym razem do wyrzucenia toto jest jeszcze
    PRZED zamontowaniem do samochodu.
    Przysłali mi badziew, w którym na wycieraczce nie jest zamontowane ŻADNE
    mocowanie, latało sobie luzem w pudełku (na drugiej wycieraczce jest
    zamontowane).

    Oczywiście samodzielny powtórny montaż nie wchodzi w rachubę, bo wsunąć się
    nie da (guma przeszkadza), musiałbym mocowanie rozgiąć - a to by groziło
    późniejszym odpadnięciem wycieraczki od samochodu, bo metal mocowania dość
    twardy i bez uszkodzeń laik nic z z nim nie zrobi.

    Muszę odesłać w cholerę i bujać się ze zwrotem.

    Czyli 2 próby na 2 próby spalone, takiego badziewnego producenta wycieraczek
    nigdy w życiu nie widziałem, nawet takie produkcji firmy krzak były lepsze.

    Więc niech mi jeszcze raz ktoś spróbuje na grupie zareklamować wycieraczki
    tej tragicznej firmy to..... wyjdę z siebie i stanę obok.
    Już lepiej inwestować po 5 zł w najgorsze marketowe gówno - na pewnoe będzie
    lepszy niż Motgum, bo da się chociaż zamontować.

  • 2. Data: 2011-02-18 13:02:28
    Temat: Re: Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-18 12:59, Cavallino pisze:

> [...]
    > Już lepiej inwestować po 5 zł w najgorsze marketowe gówno - na pewnoe
    > będzie lepszy niż Motgum, bo da się chociaż zamontować.

    Widocznie zeszli na psy. Konkurencja, fabryki w Chinach etc;>

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 3. Data: 2011-02-18 13:38:48
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]

    skasowal mi sie caly wywod na ten temat a drugi raz pisal nie bede.
    cavalinio jestes glupi i tyle.

  • 4. Data: 2011-02-18 14:01:09
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 13:02:28 +0100, DoQ napisał(a):

    > Widocznie zeszli na psy. Konkurencja, fabryki w Chinach

    Przed zimą kupiłem płaskie (niestety tylko takie przewidział producent
    moje auta), kolejne Motgumy (od kilku lat korzystam z ich wyrobów -
    wpadkę jakościową mieli kilka lat temu, teraz trzymają poziom) i nie mam
    traumatycznych doznań jak Cocolino. Wycieraczki jak wycieraczki - do
    końca zimy dożyją, wytrzymując moją wrodzoną niechęć do skrobania szyby
    przedniej ;) A to już zauważalnie lepiej niż np. Valeo.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2011-02-18 14:06:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-18 13:02, DoQ pisze:

    > Widocznie zeszli na psy. Konkurencja, fabryki w Chinach etc;>

    Wątpię - ja bym stawiał na celowe działanie ;)

  • 6. Data: 2011-02-18 17:27:15
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 18 Lut, 12:59, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Więc niech mi jeszcze raz ktoś spróbuje na grupie zareklamować wycieraczki
    > tej tragicznej firmy to..... wyjdę z siebie i stanę obok.

    Bo one nie sa dla Ciebie - kup Bosch Aerotwin, na pewno bedziesz
    zadowolony!

    pozdro
    Adam

  • 7. Data: 2011-02-18 18:45:15
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Nigdy nie wiadomo - od lat "zawsze" mam Boscha i potrafią skakać po szybie,
    nie mogę dojść, z którym konkretnie płynem do spryskiwaczy (a bo to człowiek
    pamięta).

    -----

  • 8. Data: 2011-02-18 19:20:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    > tej tragicznej firmy to..... wyjdę z siebie i stanę obok.

    >Bo one nie sa dla Ciebie - kup Bosch Aerotwin, na pewno bedziesz

    Żeby w jakimś sklepie mieli z pasującym do mojego auta mocowaniem, to bym
    już dawno kupił.
    Ale mają zazwyczaj tylko dla starego typu mocowań (haków).

  • 9. Data: 2011-02-18 20:27:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]

    > Już lepiej inwestować po 5 zł w najgorsze marketowe gówno - na pewnoe
    > będzie lepszy niż Motgum, bo da się chociaż zamontować.

    A w 27 sekundzie slychac strzaly.

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2011-02-18 21:43:59
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-02-18 19:20, Cavallino pisze:

    > Żeby w jakimś sklepie mieli z pasującym do mojego auta mocowaniem, to
    > bym już dawno kupił.
    > Ale mają zazwyczaj tylko dla starego typu mocowań (haków).

    Nie wiem jakiego typu wycieraczki masz, ale dla informacji podam, że w
    Auchanie można kupić samą gumę do wycieraczek (a dokładnie to guma z tym
    metalowym płaskownikiem, który ją trzyma). Przycinasz na wymiar i
    zastępujesz stare (trzeba poodginać blaszki). Są to chyba dwa odcinki po
    70cm, kosztuje z 7zł. ;)
    Bo w zasadzie oprócz gumy to nie ma się co w takiej wycieraczce zepsuć,
    a to dobre rozwiązanie zwłaszcza do nietypowych wycieraczek...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.