  • 11. Data: 2011-02-18 21:56:20
    Temat: Re: Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 19:20:44 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

    > Żeby w jakimś sklepie mieli z pasującym do mojego auta mocowaniem, to bym
    > już dawno kupił.
    > Ale mają zazwyczaj tylko dla starego typu mocowań (haków).

    Do Ceeda?
    Cavallino, przepraszam, w jakim to sklepie nie mogą dobrać wycieraczek?
    Aerotwin nr: 3 397 007 187 (A 187 S).

    IMHO w Ceed nie było innego mocowania jak w/w.

    Toż to nie jakiś rarytas.

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 12. Data: 2011-02-18 22:03:09
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 21:43:59 +0100, użytkowmik Dykus napisał(a):

    > Nie wiem jakiego typu wycieraczki masz, ale dla informacji podam, że w
    > Auchanie można kupić samą gumę do wycieraczek (a dokładnie to guma z tym
    > metalowym płaskownikiem, który ją trzyma). Przycinasz na wymiar i
    > zastępujesz stare (trzeba poodginać blaszki). Są to chyba dwa odcinki po
    > 70cm, kosztuje z 7zł. ;)

    Tak, ale, nie do wszystkich stelaży pasuje.

  • 13. Data: 2011-02-18 22:34:47
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2011-02-18 12:59, Cavallino pisze:
    [..]
    > Czyli 2 próby na 2 próby spalone, takiego badziewnego producenta
    > wycieraczek nigdy w życiu nie widziałem, nawet takie produkcji firmy
    > krzak były lepsze.

    a ja na 2 pary motgum zawsze byłem mega zadowolony. Boshe zwykłe i
    champion - po miesiącu nadawały się do wyrzucenia.
    BTW: oryginalne wycieraczki GM do opla vectry są dość trwałe.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 14. Data: 2011-02-18 22:42:46
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-02-18 12:59, Cavallino pisze:

    > Więc niech mi jeszcze raz ktoś spróbuje na grupie zareklamować
    > wycieraczki tej tragicznej firmy to..... wyjdę z siebie i stanę obok.

    Też mam Kia (Venga). Fabryczne wycieraczki z uwagi na ich marność
    wyrzuciłem. Założyłem przed zimą motgumy. Jestem z nich bardzo
    zadowolony i polecam wszystkim. Jest względnie tanio i solidnie.

  • 15. Data: 2011-02-18 22:47:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dykus" <d...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    > Nie wiem jakiego typu wycieraczki masz,

    Płaskie.

> [...]
    >wycieraczek (a dokładnie to guma z tym metalowym płaskownikiem, który ją
    >trzyma). Przycinasz na wymiar i zastępujesz stare (trzeba poodginać

    Niestety, mocowania nie da się założyc do pióra nie będąc ślusarzem, a
    przynajmniej przekracza to moje możliwości.

    >Są to chyba dwa odcinki po 70cm, kosztuje z 7zł. ;)

    Gumę już mam od tych co mi przysłałi spieprzone.
    Obiecali wysłac następną.

    BTW: kolejny babol to konstrukcja tej wycieraczki, te co miałem do tej pory
    były na zewnątrz tylko z gumy (może w środku coś metalowego było, ale tego
    nie było widać), a w wersji z Motgum to kawałek gumki wetkniętej między dwie
    blachy.
    Nic dziwnego że za coś takiego liczą sobie dużo taniej, szkoda że nie jest
    to warte tego co sobie liczą.

  • 16. Data: 2011-02-18 22:48:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Krawczyk" <a...@a...secretkey.eu> napisał w
    wiadomości news:136qqee5ohgfw.dlg@secretkey.eu...

    > Do Ceeda?
    > Cavallino, przepraszam, w jakim to sklepie nie mogą dobrać wycieraczek?

    Markety, Norauto, tam gdzie może być taniej.

    > Aerotwin nr: 3 397 007 187 (A 187 S).
    >
    > IMHO w Ceed nie było innego mocowania jak w/w.

    W Ceedzie były przynajmniej dwa mocowania, po FL jest inne niż przed.

  • 17. Data: 2011-02-18 22:50:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "notveryoldman" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:4d5ee7df$0$2441$65785112@news.neostrada.pl...

    > Też mam Kia (Venga). Fabryczne wycieraczki z uwagi na ich marność
    > wyrzuciłem. Założyłem przed zimą motgumy. Jestem z nich bardzo zadowolony
    > i polecam wszystkim. Jest względnie tanio i solidnie.

    A ja właśnie z musu (bo jedną przysłali zepsutą) założyłem krótszego motguma
    i dłuższą starą wycieraczkę oryginalną, czyli już prawie 4 letnią.
    Wycierają tak samo, ta oryginalna wygląda lepiej i o niebo solidniej. ;-)

  • 18. Data: 2011-02-19 01:04:34
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 19:20:44 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Żeby w jakimś sklepie mieli z pasującym do mojego auta mocowaniem, to bym
    > już dawno kupił.
    > Ale mają zazwyczaj tylko dla starego typu mocowań (haków).

    Że co?
    Aerotwin W2A7187B - 600/450 mocowanie: OE Bosch
    Silencio Xtrm - W2VM441V

    a teraz jeszcze są przecież

    W1AM450B aerotwin multiclip
    W1AM600B aerotwin multiclip

    Od cholery tego jest.... chyba że już zmieniłeś Ceeda na coś innego....

  • 19. Data: 2011-02-19 10:43:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ALGI" <a...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Że co?

    Ano to.
    Ja nie twierdzę, że ich się nie produkuje, tylko że markety wszelkiej maści
    ich nie mają.

    > Aerotwin W2A7187B - 600/450 mocowanie: OE Bosch
> [...]

    Nie myl rzeczywistości wirtualnej (czyli tego co jest dostępne w necie) z
    faktyczną.
    W żadnym sklepie w którym byłem nie było ani jednej wycieraczki pasującej do
    mojego Ceeda.
    A jak zobaczyłem w cenniku Norauto ile taki zestaw by kosztował (170 zł)
    gdyby był, to odpuściłem dalsze sprawdzanie.

  • 20. Data: 2011-02-19 10:46:52
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Cavallino !:
    > Jak już wiele razy pisałem - raz dałem się zrobić w zakup gównianych
    > wycieraczek tej firmy i pomstowałem na nią niemożebnie, do wyrzucenia
    > były od razu po zamontowaniu.

    > Więc niech mi jeszcze raz ktoś spróbuje na grupie zareklamować
    > wycieraczki tej tragicznej firmy to..... wyjdę z siebie i stanę obok.
    > Już lepiej inwestować po 5 zł w najgorsze marketowe gówno - na pewnoe
    > będzie lepszy niż Motgum, bo da się chociaż zamontować.

    Taaak .... kupiłeś pewnie całe pióra. Ja kupuję TYLKO same gumki i
    wymieniam, średnio co rok. Koszt 14 zł za parę.

    Ale - przyznaję, że jakość nieco się pogorszyła, gumki jakby szybciej
    twardniały. Ale to być może wpływ takich a nie innych płynów do
    spryskiwacza. Aha - u mnie to 30 do 40 tys km !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz