  • 11. Data: 2017-12-22 10:20:04
    Temat: Re: Wybuchlo auto z gazem
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 09:28:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Cos w tym jest, ale nie znajac szczegolow nie potepialjmy w ciemno.
    > Nigdy wam sie nie zdarzylo o czyms zapomniec ? :-)

    Oczywiście że każdemu zdarza się coś zapomnieć.

    Idą świeta. Małżonka pojechała na zakupy.
    Kolejka do miejsc parkingowych.
    Dwa auta stoją przed nią wiec i ona grzecznie czeka.
    Zwalnia się miejsce i ktoś się wciął???
    BMW oczywiście.

    I to nie pierwsza historia...
    Kierowców BMW to ona potępia w ciemno.

  • 12. Data: 2017-12-22 17:00:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Właściciel BMW zaczął tankować gaz. Po pewnym czasie zorientował
    > się, że w pojeździe nie ma butli, więc zatankował do baku benzynę.
    >
    > Następnie podróżujący odjechali w kierunku Rzeszowa. Pomimo
    > wyczuwalnej w samochodzie woni gazu, jeden z pasażerów chcąc
    > odpalić papierosa zapalił zapalniczkę. To spowodowało wybuch"

    "marka zobowiązuje" (c) nieznany

    :)

    To wszystko wina peło i Tuska. Polska bieda nr 1 zaoszczędzę jeżdżąc na
    gazie. Polska bieda nr 2 zaoszczędzę na badaniu wyciągając butlę.

    Przypomniało mi się o tych co odkręcają kaloryfery na zimę i
    znoszą do piwnicy a przykręcają własne bez założonyh liczników ciepła.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 13. Data: 2017-12-23 20:19:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 10:03, Kris pisze:

    > To i tak miałby wpis w dowodzie który diagnosta by zauważył na pewno.
    > Podejrzewam ze sobie do tej bmw gaz domontował "na czarno" bez bawienia się w
    jakieś wpisy w dowodzie, resursy itp.
    > Więc auto oficjalnie było benzynowe;)

    To gamoń podwójny ale co 21-latka wymagać, jak nie miał gazu wbitego w
    dowód to diagnosta do bagażnika i tak by mu nie zaglądał.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2017-12-27 13:57:32
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, December 22, 2017 at 5:00:35 PM UTC+1, PiteR wrote:

    > "marka zobowiązuje" (c) nieznany

    Merc diesel tez czasem wybucha ;)

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-odkurzaczem-wy
    pompowywal-paliwo-z-auta-spowodowal-wybuch-na-

    "19-letni kierowca przyjechał na stację samochodem marki mercedes, z silnikiem
    diesla, aby zatankować paliwo. Przez pomyłkę nalał do baku benzyny, zamiast oleju
    napędowego.

    Gdy zorientował się, że popełnił błąd usiłował wypompować benzynę z baku przy pomocy
    odkurzacza, znajdującego się na wyposażeniu stacji paliw."

  • 15. Data: 2017-12-27 15:15:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2017 04:57:32 -0800 (PST), WS napisał(a):

    > Merc diesel tez czasem wybucha ;)
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-odkurzaczem-wy
    pompowywal-paliwo-z-auta-spowodowal-wybuch-na-

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-odkurzaczem-wy
    pompowywal-paliwo-z-auta-spowodowal-wybuch-na-,nId,2
    482395

> [...]
    >
    > Gdy zorientował się, że popełnił błąd usiłował wypompować benzynę z baku przy
    pomocy odkurzacza, znajdującego się na wyposażeniu stacji paliw."

    W zasadzie logicznie :-)

    Poza tym ... spodziewalbym sie tam silnika asynchronicznego, ktory nie
    iskrzy, wiec skad ten wybuch ?

    Tylko jak mu sie rura zmiescila ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2017-12-27 15:49:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 15:15:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Poza tym ... spodziewalbym sie tam silnika asynchronicznego, ktory nie
    > iskrzy, wiec skad ten wybuch ?
    >
    > Tylko jak mu sie rura zmiescila ? :-)

    W tych skrzynkach do odkurzania na stacjach paliw w środku sa zwykłe odkurzacze
    domowe/warsztatowe- u mnie Karcher- widziałem jak pracownik skrzynke otwierał
    No i oczywiście automat na monety włączający ten odkurzacz

  • 17. Data: 2017-12-27 17:47:58
    Od: z <...@...pl>

    Dzisiaj wybuchł odkurzacz z benzyną

    Sorry ale nie mogłem się powstrzymać :-)

  • 18. Data: 2017-12-27 19:10:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-27 o 15:15, J.F. pisze:

    > W zasadzie logicznie :-)
    >
    > Poza tym ... spodziewalbym sie tam silnika asynchronicznego, ktory nie
    > iskrzy, wiec skad ten wybuch ?
    W żadnym odkurzaczu nie ma silnika asynchronicznego, powód jest banalny,
    za małe obroty.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 19. Data: 2017-12-27 19:12:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-27 o 17:47, z pisze:
    > Dzisiaj wybuchł odkurzacz z benzyną

    Raczej z oparami,
    benzyny z baku raczej nie miał szans wyciągnąć.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 20. Data: 2017-12-27 20:03:02