  • 21. Data: 2012-10-11 07:58:57
    Temat: Re: Wybra?em nowy system [blog]
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup
    > To czekaj. W momencie gdy już będziesz sięgał po kasę, zapowiedzą coś
    > nowego. Napalisz się i... znów będziesz czekał.

    Rozumiem, że Ty bierzesz w ciemno?

  • 22. Data: 2012-10-11 09:01:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup
    >
    > Rozumiem, że Ty bierzesz w ciemno?

    trzeba myśleć realnie...

    jeśli potrzebujesz jakiegoś urządzenia to szukasz wśród tego co jest
    aktualnie dostępne i wybierasz coś co najlepiej spełnia twoje wymagania.

    jeśli możesz czekać na kolejne lepsze coś to znaczy że nie potrzebujesz i
    najlepiej zrezygnować całkiem z zakupu :)

    a nowe produkty się pojawiają wciąż i wciąż, i zawsze możesz jeszcze
    poczekać na kolejny lepszy produkt.

  • 23. Data: 2012-10-11 09:39:35
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > jeśli potrzebujesz jakiegoś urządzenia to szukasz wśród tego co jest
    > aktualnie dostępne i wybierasz coś co najlepiej spełnia twoje wymagania.

    Nowe szkła do nexa już są, imo warto poczekać na jakieś testy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2012-10-11 18:59:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nowe szkła do nexa już są, imo warto poczekać na jakieś testy.

    a jakiś wyglądający sensowniej next też już jest?

  • 25. Data: 2012-10-11 19:52:21
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 11 Paź, 18:59, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > a jakiś wyglądający sensowniej next też już jest?
    Co to znaczy "sensowniej" masz na mysli, wysadzany kamyczkami
    swarowskiego,
    lub z poziomym pionowym gripem na baterie?
    Obecnie NEX'y sa eleganckie w swej prostocie.
    Pozdrawiam StaM

  • 26. Data: 2012-10-12 08:13:46
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > a jakiś wyglądający sensowniej next też już jest?

    NEX-6 wygląda b. sensownie ;-)

    A tu są foty z nowych szkieł do NEXa
    http://forums.dpreview.com/forums/thread/3280861
    http://www.dpreview.com/galleries/reviewsamples/albu
    ms/sony-alpha-nex-6-preview-samples/slideshow

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 27. Data: 2012-10-12 21:21:17
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 19:04:54 UTC+2 użytkownik kurdybanek napisał:

    > U Canona masz fajniejszy nalesnik
    >
    > 40/2.8 za polowę ceny i kryjacy pelna klatkę. Poczekaj na 6d albo kup 5dII
    >
    > juz teraz ;)

    To ma sens ;)

    http://j.mp/S9o5Rv

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 28. Data: 2012-10-13 12:34:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Tomasz Worek:

    > To ma sens ;)
    >
    > http://j.mp/S9o5Rv

    Niesnaszsie.

    Wiesz jaką GO można osiągnąć na PEŁNEJ KLATCE? O PLASTYCE już nie wpominam,
    bo to oczywiste.