  • 1. Data: 2012-10-09 10:38:40
    Temat: ustawienie swiatel- filmik
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    Witam
    Był kiedyś na grupie link do filmiku pokazującego proces powstawania
    zdjęcia, ilość świateł ich ustawienie, obróbka, Chodziło o skomplikowanie
    procesu. Nie pamiętam czy to był telefon czy jakaś biżuteria
    fotografowana... więc nawet nie wiem jak szukać:) Ale może ktoś z
    grupowiczów kojarzy... Byłbym wdzięczny za link
    Łukasz Gądzik

  • 2. Data: 2012-10-09 19:49:10
    Temat: Re: ustawienie swiatel- filmik
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2012-10-09 10:38, Lukasz Goran pisze:
> [...]
    > biżuteria fotografowana... więc nawet nie wiem jak szukać:) Ale może
    > ktoś z grupowiczów kojarzy... Byłbym wdzięczny za link

    Linka nie pamiętam, ale to był filmik o fotografowaniu iphonem.

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    Masz własną stronę internetową ?

  • 3. Data: 2012-10-13 15:20:27
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    Dzieki. Ale nawet po podpowiedzi nijak nie mogę trafić:(
    Łukasz Gądzik

  • 4. Data: 2012-10-14 21:00:05
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2012-10-13 15:20, Lukasz Goran pisze:
    > Dzieki. Ale nawet po podpowiedzi nijak nie mogę trafić:(

    może to to:
    http://fstoppers.com/iphone ?

    Wojtek

  • 5. Data: 2012-10-14 21:41:52
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    nie nie, ale dzięki
    na ten filmik trafiam z różnych stron ale tamten był inny- nie było ludzi.
    Zaczynało się od stolika z przedmiotem a później kolejne źródła światła i
    kolejne i kolejne a później postprodukcja która i tak niewiele zostawiła z
    samego zdjęcia:)

    Łukasz Gądzik

  • 6. Data: 2012-10-16 19:34:16
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-14 21:41, Lukasz Goran pisze:
> [...]
    > Zaczynało się od stolika z przedmiotem a później kolejne źródła światła
    > i kolejne i kolejne a później postprodukcja która i tak niewiele

    Macworld Cover Creation
    http://www.youtube.com/watch?v=rqC2xpCaG80

    Trafiłem?
    Piotrek

  • 7. Data: 2012-10-16 20:42:21
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=rqC2xpCaG80

    Dokładnie. Wielkie dzięki:)
    Łukasz Gądzik

  • 8. Data: 2012-10-19 13:15:40
    Od: m...@g...com

    > Dokładnie. Wielkie dzięki:)

    Akurat tego nie rozumiem. Chyba łatwiej (mniej sprzętu do tego napewno potrzeba)
    byłoby zrobić model 3D i wyrenderować co się chce. Finalnie i tak to nie jest
    fotografia produktu tylko namalowany obrazek.