  • 1. Data: 2012-10-08 11:33:56
    Temat: Pytanie odnosnie informacji z exifa
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Jakies czas temu zkupilem sobie lustrzanke canon 650d i cos mnie
    naszlo zeby sprawdzic jakie parametry zapisuje ona do exifa. I takie
    cos mi nie daje spokoju:

    sharpness low, -32769
    Sharpness (A0) - 7

    Parametr A0 zmienia sie zgodnie z tym co w aparacie ustawie od 0 do 7,
    a ten drugi nie wiem skad jest. Czy ktos sie moze orientuje i jak
    ewentualnie zrobic zdjecie, zeby byl on normal lub high?

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2012-10-08 12:14:29
    Temat: Re: Pytanie odnosnie informacji z exifa
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> wrote:

> [...]
    >

    > sharpness low, -32769
    > Sharpness (A0) - 7
    >
    > Parametr A0 zmienia sie zgodnie z tym co w aparacie ustawie od 0 do 7,

    W EXIF-ach spora część info to szum informacyjny, niezwiązany z
    wybranymi parametrami. Pewnie aparat nic tam nie koduje.

    > Czy ktos sie moze orientuje i jak
    > ewentualnie zrobic zdjecie, zeby byl on normal lub high?

    Po co chcesz sobie psuć zdjęcia? Chcesz mieć artefakty ostrzenia? ;-)

    A poważnie - jak wyżej.

    [mr.]

  • 3. Data: 2012-10-08 19:21:33
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Przemyslaw Kempinski napisał:
> [...]
    >

    > sharpness low, -32769
    > Sharpness (A0) - 7
    >
    > Parametr A0 zmienia sie zgodnie z tym co w aparacie ustawie od 0 do 7,

    Skrajna wartość integera - pewnie jakieś dane do wykorzystania jedynie
    przez DPP lub inne błogosławione przez Canona programy do obróbki
    plików.

    m.