  • Data: 2010-10-12 15:51:55
    Temat: Wybrać język czy tematyke
    Od: "Pawel" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem na rozdrożu i biję się z myslami. Pracuję w firmie, w której pisze się sort w
    pewnym języku. Fatalnie to wygląda, nie moge na to patrzeć. Najchętniej bym nigdy bym
    w nim nie pisał. Natomiast robimy ciekwy soft i ogólnie na rynku praca w z użyciem
    tego języka jakaś ciekawsza.
    Natomiast jest język, który uwielbiam, ale używa się go głównie do pisania softu,
    który mnie totalnie nudzi. Czuje że się marnuje gdy taki soft piszę.

    Co jest dla Was ważniejsze? Pisać w ciekawym języku, czy pracować nad fajnymi
    projektami? Zazdroszczę tym, którzy spełniają oba warunki:)