  • Data: 2010-10-13 10:48:23
    Temat: Re: Wybrać język czy tematyke
    Od: Marek Borowski <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13-10-2010 10:51, Mateusz Ludwin wrote:

    > No i tak robią... To jest smutne. Rozumiem malarstwo albo muzykę, ale
    > pisanie kodu? To jest chore.

    Sam jestes chory. Dla mnie muzyka czy tymbardziej malarstwo mogloby nie
    istniec. Zato jestem fanem techniki.

    > Ja nie lubię (albo jest mi to obojętne, bo robię to dla kasy), a
    > pracuję. Męczenie się pracą to normalny objaw. Nienormalne jest
    > podniecanie się nową wersją Hibernate w czasie wolnym.
    Reprezentujesz wiekszosc bezwartosciowego nowego pokolenia dla ktorego
    jedyna wartoscia jest kasa i za pieniadze gotow jest zerzec moja kupe.

    Zupelnie inaczej pracuje sie z pasjonatami, ktorych niestety jest coraz
    mniej.

    Marek