  • 151. Data: 2019-03-10 18:50:45
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-10 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > auć :))))

    "K"
    "K"
    "K"
    "K"
    "K"
    "K"
    Karne "K" :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 152. Data: 2019-03-10 18:51:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2019 o 18:40, Olfi pisze:

    > Kierowca mercedesa popełnił wykroczenie,  bo art. 49 PoRD
    > zabrania zatrzymywania się przed przejściem dla pieszych.

    Jasne - zapewne ten sam artykuł nakazuje rozjechać pieszego albo wjechać
    w dupę poprzednikowi, bo przecież nie wolno się zatrzymać;)

    Wyślij na policję link do filmiku i domagaj się ukarania winnego. A
    potem opisz co ci odpisali. Że też ludziki potrafią być takimi kretynami
    jak ty. Jak zobaczysz zakaz zatrzymywania to włączasz tryb "speed"?

    Shrek

  • 153. Data: 2019-03-10 19:05:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-10 o 18:40, Olfi pisze:

    > Kierowca mercedesa popełnił wykroczenie,  bo art. 49 PoRD
    > zabrania zatrzymywania się przed przejściem dla pieszych.

    Art 49 PoRD nie odnosi się do sytuacji.
    Tutaj masz sytuację do której odnosi się Art 49:

    "1.w dniu 26 września 2013 roku o godz. 16.05 w W.na ulicy N., będąc
    kierowcą pojazdu marki Opel, dokonał postoju pojazdem na drodze
    dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu w odległości mniejszej niż 10 merów
    za przejściem dla pieszych, tj. wykroczenie z art. 97 k.w. w zw. z art.
    49 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku -Prawo o ruchu
    drogowym,2.w tym samym czasie i miejscu co w pkt 1, będąc kierowcą
    pojazdu marki Opel, dokonał postoju pojazdu wzdłuż linii ciągłej
    zmuszając innych uczestników ruchu do najeżdżania na tę linię, tj.
    wykroczenie z art. 97 k.w. w zw. z art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 20
    czerwca 1997 roku -Prawo o ruchu drogowym.Wyrokiem nakazowym z dnia 2
    grudnia 2012 roku, Sąd Rejonowy uznał K.L.za winnego wykroczeń
    zarzucanych mu we wniosku o ukaranie i wymierzył za każde z tych
    wykroczeń kary grzywny po 200 zł, obciążając go ponadto kosztami
    procesowymi. Wyrok ten nie został zaskarżony przez żadną ze
    stron i uprawomocnił się w dniu 20 grudnia 2014 roku (k. 25, 26)."
    http://www.sn.pl/sites/orzecznictwo/Orzeczenia3/II%2
    0KK%2062-15.pdf

    Skoro twierdzisz że zabrania się zatrzymywania przed przejściem dla
    pieszych, to znaczy że nigdy ich nie przepuszczasz i nigdy się nie
    zatrzymujesz.

    > Dodatkowo sprowokował debili pieszych do wejścia na jezdnię.

    Nie, zastosował się do § 47 pkt 4 i umożliwił wejście pieszych na pasy.

    Kierowca z naprzeciwka chciał wymusić pierwszeństwo.

  • 154. Data: 2019-03-10 21:01:17
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię. Paru debili.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co ja caly czas tutaj pisalem? Pisalem ze pieszy na przejsciu ma pierwszenstwo.
    Znajdz pacanie gdzie napisalem inaczej. Tak samo pierwszenstwo nad wjezdzajacymi na
    skrzyzowanie ma ten co z niego zjezdza. Czego kurwa nie rozumiesz. Ale pieszy nie ma
    pierwszenstwa jesli jest na chodniku i chce wejsc. Ma czekac i patrzec az bedzie mogl
    bezpiecznie wejsc. Nie moze liczyc ze samochod sie zatrzyma przed przejsciem jak on
    stoi na chodniku bo przepisy niedopuszczaja zatrzymanie przed przejsciem bez powodu.
    Powodem nie jest to ze pieszy stoi na chodniku. W najswiezszej ustawie o ruchu
    drogowym z lutego 2019 roku jest duzo. Jest juz o ruchu pojazdow autonomicznych. Ale
    nie ma zadnego zapisu o jakimkolwiek pierwszenstwie pieszego chcacego wejsc na
    przejscie dla pieszych. Jest za to ze na pieszym tak jak na kazdym uczestniku ruchu
    ciazy obowiazek sprawdzenia czy wolno mu na przejscie wejsc. Przepis o zakazie
    zatrzymywania 10 metrow przed przejsciem jest utrzymany. Jedyny wyjatek to w
    przypadku gdy przechodzi osoba o widocznym kalectwie lub w podobnej kondycji
    fizycznej jest obowiazek zatrzymania w celu umozliwienia bezpiecznego przejscia.
    Oczywiscie zatrzymanie sie, o ile jest to mozliwe, przed przejsciem w celu
    umozliwienia pieszemu ktory na przejsciu jest nie jest wykroczeniem bo wynika z
    warunkow ruchu, zatrzymanie sie korku na drodze na ktorej jest zakaz zatrzymywania
    tez nie jest wykroczeniem. Do tego zapisano ze kazdy uczestnik ruchu, pieszy tez, ma
    uwazac ze inni uczestnicy ruchu znaja obowiazujace przepisy. Ma wiedziec ze
    zabronione jest zatrzymanie przed przejsciem zeby przepuscic pieszego chcacego wejsc
    na jezdnie.

  • 155. Data: 2019-03-10 21:29:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ma sie baranie zatrzymywac bez powodu przed przejsciem jesli jest to zakazane
    jesli jest mniej niz 10 metrow albo nie jest to uregulowane w inny sposob.

  • 156. Data: 2019-03-10 21:35:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Ma wiedziec ze zabronione jest zatrzymanie przed przejsciem zeby przepuscic
    pieszego chcacego wejsc na jezdnie.

    Paragraf albo wypierdalaj :)

  • 157. Data: 2019-03-10 21:45:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Prawo o ruchu drogowym rozdzial 1 artykul 4. Teraz ty wypierdalaj kmiocie.

  • 158. Data: 2019-03-10 22:09:17
    Od: "Olfi" <a...@s...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Art 49 PoRD nie odnosi się do sytuacji.

    Dlaczego uważasz, że art. 49 PoRD nie odnosi się do debila
    w mercedesie ?

> [...]

    > <<<Pasek Grozy>>>
    > DZIĘKI POLITYCE RZĄDU PIS
    > MAMY KOLEJNY REKORD WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY

    Ale piesi mogli bez przeszkód wejść na przejście; mogli to zrobić
    po odczekaniu około 15 sekund. Pomoc debila w mercedesie
    nie była tu potrzebna.

  • 159. Data: 2019-03-10 22:10:21
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię. skup się na głupocie.
    Od: "Olfi" <a...@s...pl>

    > Jasne - zapewne ten sam artykuł nakazuje rozjechać pieszego albo wjechać w
    > dupę poprzednikowi, bo przecież nie wolno się zatrzymać;)
    >
    > Shrek

    Nie zmieniaj tematu, tylko skup się na głupocie którą napisałeś, czyli :
    "Nie jest wykroczeniem."

  • 160. Data: 2019-03-10 22:15:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie bylo 15 sekund tylko trzy sekundy. Gdyby nie refleks kierowcy mogli by dzisiaj
    w parku sztywnych lezec.