    From: "grzybek" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Wszystko jest w FAQ
    Date: Wed, 4 Mar 2009 11:15:47 +0100

    Witam. Czytam od dawna posty na tej grupie. Nie udzielałem się jak dotąd.
    Napiszę taką swoją refleksję w związku z ostatnimi postami dotyczącymi
    powtarzania się pytań, głupoty, chmstwa i buractwa:-)
    Tak w zasadzie to ta grupa jest nikomu nie potrzebna:-)
    Wszystko jest w FAQ.
    Ktokolwiek zapyta o cokolwiek to jest rąbany, że to już było, że jest w
    googlach, w necie, na innych grupach w FAQ itd. Jakby tak się przyjżeć bliżej,
    to rzeczywiście wszystko można znaleźć w necie. I co z tego? To znaczy, że nie
    można zapytać na grupie? Zgodnie z Waszą szanowni koledzy logiką tak właśnie
    jest. Odnoszę wrażenie, jak zresztą wielu czytających tą grupę ludzi, że Tak
    naprawdę ta grupa to towarzystwo wzajemnej adoracji kilkunastu ludzi, którzy
    przeważnie znają się osobiście z różnych zlotów i innych imprez. Grupa ta służy
    tylko i wyłącznie wymianie kurtuazyjnych informacji między wtajemniczonymi
    osobami. Reszta to śmieci. Motłoch, któremu nie warto odpisywać, nie warto się
    wysilać, bo po co? A jak ktoś jeszcze pisze ze ścigacza to już jest debilem,
    matołem i niedouczonym frajerem. Najlepsze jest to, że ci "fachowcy" z prm,
    którzy tak jebią ścigaczowców za głupie pytania, nieznajomość gramatyki,
    debilizm, sami w gruncie rzeczy nie piszą wcale lepiej, nie zadają wcale
    mądrzejszych pytań, nie są nadludźmi, tak jak im się wydaje. Panowie fachowcy z
    prm! A może założcie sobie jakieś formum płatne, tylko dla wybranych, gdzie
    będziecie mogli się onanizować swoimi strojami, wyłącznie dobrych firm, kaskami
    kosztującymi od 2 tys w górę, bo reszta to chłam itd itp. Poczytajcie sobie
    Wasze niektóre posty. Są żenujące. A opinie Wasze o innych po prostu chamskie
    jak to niedawno kolega Martin.W ujął. Czy kolega, którego nie stać na dobre
    ciuchy i drogi kask, ale który po prostu lubi jeździc motocyklem, naprawdę musi
    być chujem i debilem według Was? Czy ktoś, kto zadaje pytanie, na które
    odpowiedź jest googlach jest skurwysynem? Zapytam na koniec, po co ta grupa? Ma
    być zero aktywności obcych i tylko przyzwolenie na posty kilkunastu wybrańców,
    którzy pili razem browar? Pewnie zaraz zacznie się jebanie mnie i wyzywanie tak
    jak to macie w swoim stylu... Ale nie przejmuję się. Poczytam:-)
    --
    Grzybek
    Pozdrawiam.