  • 1. Data: 2009-07-07 19:27:21
    Temat: Wszystkie najlepszego z okazji urodzin kochane AppStore..
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dziekuje ci AppStore za to ze jestes z nami. Kocham Cie za to ze
    udowodniłes moj noworodku iz jestes wielki. Dziekuje za kopa
    w jaja jakie sprzedales Microsoft, Nokii czy HTC.
    Dziekuje i prosze o wiecej.

    Twoj kochajacy User :)

  • 2. Data: 2009-07-07 20:05:30
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > udowodniłes moj noworodku iz jestes wielki. Dziekuje za kopa
    > w jaja jakie sprzedales Microsoft, Nokii czy HTC.

    jaka jest kwota Twoich obrotów rocznych w AppStore?

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-07-07 20:10:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 07 Jul 2009 21:27:21 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    >udowodniłes moj noworodku iz jestes wielki. Dziekuje za kopa
    >w jaja jakie sprzedales Microsoft, Nokii czy HTC.

    A to teraz trzeba co roku takie zyczenia wysylac, bo inaczej skasuja
    kupione aplikacje ?

    Kop w jaja MS - cenna rzecz. Ale czemu mi sie wydaje ze w tym
    przypadku zamienil stryjek ...

    J.

  • 4. Data: 2009-07-08 04:59:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > jaka jest kwota Twoich obrotów rocznych w AppStore?

    Mysle ze nie wiecej jak 50USD ale nie mam roku konta w appstore
    wiec sie nie liczy tak do konca

  • 5. Data: 2009-07-08 07:41:22
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message
    > Dziekuje ci AppStore za to ze jestes z nami. Kocham Cie za to ze
    > udowodniłes moj noworodku iz jestes wielki. Dziekuje za kopa
    > w jaja jakie sprzedales Microsoft, Nokii czy HTC.
    > Dziekuje i prosze o wiecej.

    no, zajefajnie, jednego dnia mozesz sobie kupic aplikacje z golymi
    babami za $2 a nastepnego zablokuja ci ja za free!

    no ale oni zawsze wiedza lepiej co jest dla userow dobre a co nie...

  • 6. Data: 2009-07-08 07:50:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tg pisze:
    > "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message
    >
    > no, zajefajnie, jednego dnia mozesz sobie kupic aplikacje z golymi
    > babami za $2 a nastepnego zablokuja ci ja za free!

    Aplikacja narusza postanowienia SDK wiec została usunieta.
    Nikt ci jej z telefonu nei usunie przeciez jesli nie chcesz.

    > no ale oni zawsze wiedza lepiej co jest dla userow dobre a co nie...

    Do sprzedawcy w sklepie warzywnym tez masz pretensje ze nei sprzedaje
    "wspomagaczy" przciez moze.

  • 7. Data: 2009-07-09 04:58:39
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    Tobie już kompletnie odwala :-(

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.