  • 1. Data: 2009-07-07 15:08:39
    Temat: zmiana regulaminu play
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Tak jak sie spodziewałem 6 lipca play zminil regulamin, cwaniaki :)

    Teraz za rozwiazanie umowy jak sie oblocza kare, jesli nie godze sie na
    nowy regulamin?

  • 2. Data: 2009-07-07 15:29:01
    Temat: Re: zmiana regulaminu play
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Tak jak sie spodziewałem 6 lipca play zminil regulamin, cwaniaki :)
    >
    > Teraz za rozwiazanie umowy jak sie oblocza kare, jesli nie godze sie na
    > nowy regulamin?

    a co takiego strasznego się stało w nowym regulaminie?

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 3. Data: 2009-07-07 15:31:13
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Tak jak sie spodziewałem 6 lipca play zminil regulamin, cwaniaki :)

    Jesteś jasnowidzem, genialne ...

    Przecież musieli to zrobić i wszyscy to zrobią ... a że po 6 lipca ? plusa
    zapytaj czemu zrobil inaczej

  • 4. Data: 2009-07-07 15:34:28
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik ">>Galeon<<" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jesteś jasnowidzem, genialne ...

    ;)))

    > Przecież musieli to zrobić i wszyscy to zrobią ... a że po 6 lipca ? plusa
    > zapytaj czemu zrobil inaczej

    Za to pewnie dostaną karę, ale jak się teraz liczy kary za zerwanie,
    jeśli nowego regulaminu nie akceptuję?

    Rozważam czysto teoretycznie, bo nic robić nie zamierzam

  • 5. Data: 2009-07-07 21:00:55
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > ;)))

    > Za to pewnie dostaną karę, ale jak się teraz liczy kary za zerwanie, jeśli
    > nowego regulaminu nie akceptuję?

    Jak widać nie wiesz zupełnie o co chodzi, teraz właśnie już nie możesz ot
    tak sobie umowy zerwać ....

  • 6. Data: 2009-07-08 08:17:49
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Za to pewnie dostaną karę, ale jak się teraz liczy kary za zerwanie,
    > jeśli nowego regulaminu nie akceptuję?
    Zobacz w nowym regulaminie - to tez powinno ulec zmianie.
    K.

  • 7. Data: 2009-07-08 09:16:33
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Jak widać nie wiesz zupełnie o co chodzi, teraz właśnie już nie możesz ot
    > tak sobie umowy zerwać ....

    Przecież pisze, że nie "ot tak" tylko z powodu zmiany regulaminu. Dość
    oczywiste, że nie ma obowiązku godzenia się na zmianę regulaminu.

  • 8. Data: 2009-07-08 09:31:39
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Przecież pisze, że nie "ot tak" tylko z powodu zmiany regulaminu. Dość
    > oczywiste, że nie ma obowiązku godzenia się na zmianę regulaminu.

    no i właśnie na tym polegają zmiany że nie bedzie tak łatwo

  • 9. Data: 2009-07-08 12:29:01
    Od: gregor <g...@s...pl>

    > Tak jak sie spodziewałem 6 lipca play zminil regulamin, cwaniaki :)
    >
    > Teraz za rozwiazanie umowy jak sie oblocza kare, jesli nie godze sie na
    > nowy regulamin?

    Jesli beda to zmiany nie wymuszone przez prawo to nadal mozna bedzie
    zerwac umowe od tak sobie ...

    gregor

  • 10. Data: 2009-07-08 12:41:32
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Wed, 08 Jul 2009 14:29:01 +0200, gregor napisał(a):

    > Jesli beda to zmiany nie wymuszone przez prawo to nadal mozna bedzie
    > zerwac umowe od tak sobie ...

    A swoją drogą, ciekawe jak by była traktowana obecna ucieczka od plusa.
    Niby wprowadzili zmiany wymuszone prawem, ale przy okazji parę małych
    korekt w TOiP też wylądowało. Jak znam życie, to w ogóle by nie chcieli
    rozmawiać o zerwaniu umowy.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki