  • 1. Data: 2009-07-07 13:29:39
    Temat: push to talk
    Od: Artur <a...@g...com>

    Witam

    Poszukuje osob chetnych do pogadania ze mna poprzez usluge Nacisnij i
    Mow w Plusie (CB fon, telefon jako krotkofalowka PTT).

    moj numer 609 409 004

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-07 19:39:21
    Temat: Re: push to talk
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Artur nadaje:

    > Poszukuje osob chetnych do pogadania ze mna poprzez usluge Nacisnij i
    > Mow w Plusie (CB fon, telefon jako krotkofalowka PTT).

    A coś na zachętę? Zdjęcie, zainteresowania, treść kilku ostatnio
    przeprowadzonych rozmów ;-)

  • 3. Data: 2009-07-07 19:48:32
    Od: r...@m...com

    Próbowałem to uruchomić, tylko nie wiem o co chodzi z tymi kanałami, czy to je
    sie samemu tworzy, bo nie mogłem znalezc listy gotowych tak jak pokoje na
    czacie, gdzie mozna by wejsc i sie dołączyc podobnie jak na Paltalku.

    Wpisywałem popularne nazwy jak polska, warszawa ale nic nie znalazło...

  • 4. Data: 2009-07-09 12:24:35
    Od: Artur <a...@g...com>

    On 7 Lip, 21:48, r...@m...com wrote:
> [...]
    > czacie, gdzie mozna by wejsc i sie dołączyc podobnie jak na Paltalku.
    >
    > Wpisywałem popularne nazwy jak polska, warszawa ale nic nie znalazło...

    Trzeba samemu stworzyc i zaprosic odpowiednie osoby, dlatego tez
    podalem moj numer telefonu.
    Pozatym jest cos takeigo jak CB, kanaly sa zwiazane z numerami drog,
    ale ja spotkalem jakiekolwiek osoby tylko na kanale 1 (tylko ze nikt
    nie odpowiadal). Odezwij sie najlepiej do mnie na priv i wytlumacze
    jak skonfigurowac zebysmy mogli pogadac.

  • 5. Data: 2009-07-09 12:34:35
    Od: Artur <a...@g...com>

    Witam ponownie,

    Nie chodzilo mi o nowe znajomosci, ale raczej o przetestowanie tej
    usługi jak to działą w ogóle. Skonfigurowałem, ale nie znalazłem
    nikogo chętnego do rozmowy. Zapraszam na priva jeśli ktoś nie umie
    skonfigurować chętnie pomogę. Usługa dostępna wyłącznie w sieci PLUS.

  • 6. Data: 2009-07-09 12:51:18
    Od: r...@m...com

> [...]
    > Pozatym jest cos takeigo jak CB, kanaly sa zwiazane z numerami drog,
    > ale ja spotkalem jakiekolwiek osoby tylko na kanale 1 (tylko ze nikt

    Czyli praktycznie nikt tego nie używa, skoro w skali całego kraju nie można
    znaleźć osoby do rozmowy czy choćby przetestowania usługi, bez wcześniejszego
    umawiania się.

  • 7. Data: 2009-07-09 13:18:42
    Od: r...@m...com

> [...]
    > nie odpowiadal). Odezwij sie najlepiej do mnie na priv i wytlumacze
    > jak skonfigurowac zebysmy mogli pogadac.

    jestem w tej chwili i pewnie jeszcze jakis czas jako robertcb na kanale 1 jak
    ktos chce to niech sprawdzi

  • 8. Data: 2009-07-09 13:43:50
    Od: Artur <a...@g...com>

    Informuję, że przeprowadizliśmy próbę z Robertem i wszystko działało,
    pogadamy później.

    Info ze strony plusa o kanałach i aktywacji:

    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    nowosci/twoj_telefon_jak_krotkofalowka/

  • 9. Data: 2009-07-09 13:48:03
    Od: Artur <a...@g...com>

  • 10. Data: 2009-07-09 13:49:57
    Od: r...@m...com

    > Informuję, że przeprowadizliśmy próbę z Robertem i wszystko działało,
    > pogadamy później.

    Pomijając fakt, że mam słaby zasięg w plusie i nawet na zewnątrz były to tylko
    2 kreski, to jakość dźwięku była dobra, choć były przerwy i nawet kilku -
    kilkunasto sekundowe opóźnienia.

    Przypuszczam ze przy dobrym zasięgu obu rozmówców nie było by tych problemów.

    Rozmowa wygląda tak jak w programie Paltalk.