  • 1. Data: 2009-07-07 12:24:51
    Temat: Telefon do miejsca o słabym zasięgu
    Od: "Daniel Lisewski" <l...@g...pl>

    Witam.

    Mam pytanie jaki telefon jet najlepszy do miejsc o słabym zasięgu (czułość
    anteny). Obecnie korzystam z Nokii 6300 i zdarzają się sytuacje, że gdy
    telefon leży na półce, mam 2 kreski zasięgu, ale gdy włożę go do kabury na
    pasku jestem już poza zasięgiem.

    Co do innych cech telefonunie jest mi potrzebny jakiś "kombajn" z aparatem,
    mp3 i iinnymi dodatkami. Dobrze byłoby gdyby obsługiwał EDGE.

    Lisior