eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 38

  • 1. Data: 2009-11-04 11:14:23
    Temat: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    Sprawa wyglada jasno, "bez kruczkow" i "haczykow :)

    Mam karte PlayKartaSMSM200 (stara taryfa)
    Zachcialo mi sie zmienic na PlayFresh kodem *111*33*1# ... po prostu...nie
    chce zglaszac zadnych reklamacji....zadncyh zastrzezen do dzialania
    sieci...ot po prostu zmienic kodem na PlayFresh i juz....i co? I DUPA !

    Nie da sie zmienic bo "niby konto mam nieaktywne"

    Dzwonic i odbierac moge oczywiscie, Wazne polaczenia wychodzace - pisze do
    BOK PLAYA w zgloszeniach poprzez WWW i dostaje komuniakt zeby zmienic na
    PlayFresh musze sie zarejestrowac podajac swoje dane rejestracyjne ( musze
    isc do salonu PLAYA zabrac ze soba dowod osobisty, kod PUK itp itd bla bla
    bla)...ale co jesli nie chce sie rejestrowac? :)

    Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)

    Chory system, przez konsultanta PLAY tez nie moge tego zrobic - JESTEM
    ZMUSZONY UZYWAC TARYFY PLAYKARTA :)

    w odpowiedzi od nich dostalem informacje:

    Komentarz zamknięcia: Witamy, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
    pośrednictwem strony internetowej 4 listopada 2009 r., dotyczące zmiany
    Trayfy na Play Fresh. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem
    Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników,
    przed udzieleniem informacji o koncie oraz przed wniesieniem reklamacji lub
    rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
    Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Lista
    dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
    http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.
    html. Prosimy pamiętać,
    aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności prosimy o
    ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej prosimy wówczas powołać się na
    numer powyższego zgłoszenia (12610805) oraz zawrzeć informację na temat
    hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. W razie
    jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
    pośrednictwem strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500
    500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują
    się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń
    oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z
    Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć
    naszą odpowiedź. Z poważaniem Barbara Fronczak konsultant back office ds.
    obsługi klienta

    czy da sie z tym gownem zrobic? :)

    dodam, ze kompetencja ludzi pracujacych na infolini PLAY tez pozostawia duzo
    do zyczenia...

    na moje zapytanie dlaczego nie dochodza i nie przychodza od razu wysylane
    SMSY tylko z 24 godzinnym opoznieniem to powiedzili ze wlasnie wysylaja m
    smsy konfiguracyjne do telefonu :)

    acha...i abym wyslal smsa o tresci P4 na numer 9999 to pomoze :)

    bez komentarza




  • 2. Data: 2009-11-04 11:28:27
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 4 Nov 2009 12:14:23 +0100, Lolek napisał(a):

    > Dzwonic i odbierac moge oczywiscie, Wazne polaczenia wychodzace - pisze do
    > BOK PLAYA w zgloszeniach poprzez WWW i dostaje komuniakt zeby zmienic na
    > PlayFresh musze sie zarejestrowac podajac swoje dane rejestracyjne ( musze
    > isc do salonu PLAYA zabrac ze soba dowod osobisty, kod PUK itp itd bla bla
    > bla)...ale co jesli nie chce sie rejestrowac? :)
    >
    > Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)
    >

    Poprosić rodziców/opiekunów o rejestrację albo uzywać tego co się ma.
    Proste.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"


  • 3. Data: 2009-11-04 11:32:35
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Lolek napisał(a):

    > Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)

    Gwoli formalności, mając 8 lat możesz mieć dowód osobisty.

    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
    RP


  • 4. Data: 2009-11-04 11:40:20
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: roman <r...@l...pl>

    Lolek pisze:
    > Sprawa wyglada jasno, "bez kruczkow" i "haczykow :)
    >
    > Mam karte PlayKartaSMSM200 (stara taryfa)
    > Zachcialo mi sie zmienic na PlayFresh kodem *111*33*1# ... po prostu...nie
    > chce zglaszac zadnych reklamacji....zadncyh zastrzezen do dzialania
    > sieci...ot po prostu zmienic kodem na PlayFresh i juz....i co? I DUPA !
    >
    > Nie da sie zmienic bo "niby konto mam nieaktywne"
    >
    > Dzwonic i odbierac moge oczywiscie, Wazne polaczenia wychodzace - pisze do
    > BOK PLAYA w zgloszeniach poprzez WWW i dostaje komuniakt zeby zmienic na
    > PlayFresh musze sie zarejestrowac podajac swoje dane rejestracyjne ( musze
    > isc do salonu PLAYA zabrac ze soba dowod osobisty, kod PUK itp itd bla bla
    > bla)...ale co jesli nie chce sie rejestrowac? :)
    >
    > Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)
    >
    > Chory system, przez konsultanta PLAY tez nie moge tego zrobic - JESTEM
    > ZMUSZONY UZYWAC TARYFY PLAYKARTA :)
    >
    > w odpowiedzi od nich dostalem informacje:
    >
    > Komentarz zamknięcia: Witamy, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
    > pośrednictwem strony internetowej 4 listopada 2009 r., dotyczące zmiany
    > Trayfy na Play Fresh. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem
    > Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników,
    > przed udzieleniem informacji o koncie oraz przed wniesieniem reklamacji lub
    > rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
    > Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Lista
    > dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
    > http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.
    html. Prosimy pamiętać,
    > aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności prosimy o
    > ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej prosimy wówczas powołać się na
    > numer powyższego zgłoszenia (12610805) oraz zawrzeć informację na temat
    > hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. W razie
    > jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
    > pośrednictwem strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500
    > 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują
    > się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń
    > oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z
    > Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć
    > naszą odpowiedź. Z poważaniem Barbara Fronczak konsultant back office ds.
    > obsługi klienta
    >
    > czy da sie z tym gownem zrobic? :)
    >
    > dodam, ze kompetencja ludzi pracujacych na infolini PLAY tez pozostawia duzo
    > do zyczenia...
    >
    > na moje zapytanie dlaczego nie dochodza i nie przychodza od razu wysylane
    > SMSY tylko z 24 godzinnym opoznieniem to powiedzili ze wlasnie wysylaja m
    > smsy konfiguracyjne do telefonu :)
    >
    > acha...i abym wyslal smsa o tresci P4 na numer 9999 to pomoze :)
    >
    > bez komentarza
    >
    >
    >
    >
    kup nowy starter i wyślij darmowe wizytówki ze zmian numeru, bez stresu
    i problemu
    r.


  • 5. Data: 2009-11-04 11:53:21
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    ali nie odniesliscie sie do merium sprawy:

    dlaczego nie dziala kod: *111*33*1# ? :)

    do tego nei potrzeba ingerencji osob z zewnatrz

    tak jest w Orange, Simplusie czy TakTak - tam nie trzeba sie resjestrowac by
    zmienic taryfe :) tymbardziej kodem

    a numeru nie chce zmieniac bo jest fajny







  • 6. Data: 2009-11-04 12:05:34
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "roman" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hcrp73$84p$...@n...onet.pl...
    > kup nowy starter i wyślij darmowe wizytówki ze zmian numeru, bez stresu i
    > problemu

    Co jeżeli ma na simie ma dużo środków?

    --
    Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.


  • 7. Data: 2009-11-04 12:06:11
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Lolek" <l...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hcrnle$jok$...@n...dialog.net.pl...
    > bez komentarza

    Poproś rodziców, aby zarejestrowali za ciebie kartę.

    --
    Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.


  • 8. Data: 2009-11-04 12:12:06
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Lolek tak oto obwieścił(a):

    > Mam karte

    Nie masz

    > pisze do BOK PLAYA

    Nie piszesz


    Ciebie po prostu nie ma. Nie istniejesz. Jak mają Ci pomóc, coś dla Ciebie
    zrobić, rozpatrzyć jakąś sprawę jak nie istniejesz?

    Zarejestruj się to będą mieli z kim gadać.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."


  • 9. Data: 2009-11-04 12:21:46
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 12:32:35 +0100, Dominik & Co napisał(a):

    >> Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat?
    >
    > Gwoli formalności, mając 8 lat możesz mieć dowód osobisty.

    Zdolności do czynności prawnych mu to nie przyda. Musi iść po rodziców.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==


  • 10. Data: 2009-11-04 12:24:10
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Olgierd napisał(a):

    > Zdolności do czynności prawnych mu to nie przyda. Musi iść po rodziców.

    To swoją drogą. Natomiast dowód mieć może i dwumiesięczniak.

    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
    RP

strony : [ 1 ] . 2 ... 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: