eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW ! › Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: roman <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Date: Wed, 04 Nov 2009 12:40:20 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 64
    Message-ID: <hcrp73$84p$1@news.onet.pl>
    References: <hcrnle$jok$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: rj.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1257334820 8345 87.239.216.29 (4 Nov 2009 11:40:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Nov 2009 11:40:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hcrnle$jok$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983929
    [ ukryj nagłówki ]

    Lolek pisze:
    > Sprawa wyglada jasno, "bez kruczkow" i "haczykow :)
    >
    > Mam karte PlayKartaSMSM200 (stara taryfa)
    > Zachcialo mi sie zmienic na PlayFresh kodem *111*33*1# ... po prostu...nie
    > chce zglaszac zadnych reklamacji....zadncyh zastrzezen do dzialania
    > sieci...ot po prostu zmienic kodem na PlayFresh i juz....i co? I DUPA !
    >
    > Nie da sie zmienic bo "niby konto mam nieaktywne"
    >
    > Dzwonic i odbierac moge oczywiscie, Wazne polaczenia wychodzace - pisze do
    > BOK PLAYA w zgloszeniach poprzez WWW i dostaje komuniakt zeby zmienic na
    > PlayFresh musze sie zarejestrowac podajac swoje dane rejestracyjne ( musze
    > isc do salonu PLAYA zabrac ze soba dowod osobisty, kod PUK itp itd bla bla
    > bla)...ale co jesli nie chce sie rejestrowac? :)
    >
    > Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)
    >
    > Chory system, przez konsultanta PLAY tez nie moge tego zrobic - JESTEM
    > ZMUSZONY UZYWAC TARYFY PLAYKARTA :)
    >
    > w odpowiedzi od nich dostalem informacje:
    >
    > Komentarz zamknięcia: Witamy, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
    > pośrednictwem strony internetowej 4 listopada 2009 r., dotyczące zmiany
    > Trayfy na Play Fresh. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem
    > Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników,
    > przed udzieleniem informacji o koncie oraz przed wniesieniem reklamacji lub
    > rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
    > Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Lista
    > dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
    > http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.
    html. Prosimy pamiętać,
    > aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności prosimy o
    > ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej prosimy wówczas powołać się na
    > numer powyższego zgłoszenia (12610805) oraz zawrzeć informację na temat
    > hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. W razie
    > jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
    > pośrednictwem strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500
    > 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują
    > się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń
    > oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z
    > Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć
    > naszą odpowiedź. Z poważaniem Barbara Fronczak konsultant back office ds.
    > obsługi klienta
    >
    > czy da sie z tym gownem zrobic? :)
    >
    > dodam, ze kompetencja ludzi pracujacych na infolini PLAY tez pozostawia duzo
    > do zyczenia...
    >
    > na moje zapytanie dlaczego nie dochodza i nie przychodza od razu wysylane
    > SMSY tylko z 24 godzinnym opoznieniem to powiedzili ze wlasnie wysylaja m
    > smsy konfiguracyjne do telefonu :)
    >
    > acha...i abym wyslal smsa o tresci P4 na numer 9999 to pomoze :)
    >
    > bez komentarza
    >
    >
    >
    >
    kup nowy starter i wyślij darmowe wizytówki ze zmian numeru, bez stresu
    i problemu
    r.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: