-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: roman <r...@l...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
Date: Wed, 04 Nov 2009 12:40:20 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 64
Message-ID: <hcrp73$84p$1@news.onet.pl>
References: <hcrnle$jok$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: rj.ists.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1257334820 8345 87.239.216.29 (4 Nov 2009 11:40:20 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Nov 2009 11:40:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hcrnle$jok$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983929
[ ukryj nagłówki ]Lolek pisze:
> Sprawa wyglada jasno, "bez kruczkow" i "haczykow :)
>
> Mam karte PlayKartaSMSM200 (stara taryfa)
> Zachcialo mi sie zmienic na PlayFresh kodem *111*33*1# ... po prostu...nie
> chce zglaszac zadnych reklamacji....zadncyh zastrzezen do dzialania
> sieci...ot po prostu zmienic kodem na PlayFresh i juz....i co? I DUPA !
>
> Nie da sie zmienic bo "niby konto mam nieaktywne"
>
> Dzwonic i odbierac moge oczywiscie, Wazne polaczenia wychodzace - pisze do
> BOK PLAYA w zgloszeniach poprzez WWW i dostaje komuniakt zeby zmienic na
> PlayFresh musze sie zarejestrowac podajac swoje dane rejestracyjne ( musze
> isc do salonu PLAYA zabrac ze soba dowod osobisty, kod PUK itp itd bla bla
> bla)...ale co jesli nie chce sie rejestrowac? :)
>
> Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)
>
> Chory system, przez konsultanta PLAY tez nie moge tego zrobic - JESTEM
> ZMUSZONY UZYWAC TARYFY PLAYKARTA :)
>
> w odpowiedzi od nich dostalem informacje:
>
> Komentarz zamknięcia: Witamy, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
> pośrednictwem strony internetowej 4 listopada 2009 r., dotyczące zmiany
> Trayfy na Play Fresh. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem
> Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników,
> przed udzieleniem informacji o koncie oraz przed wniesieniem reklamacji lub
> rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
> Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Lista
> dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
> http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.
html. Prosimy pamiętać,
> aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności prosimy o
> ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej prosimy wówczas powołać się na
> numer powyższego zgłoszenia (12610805) oraz zawrzeć informację na temat
> hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. W razie
> jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
> pośrednictwem strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500
> 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują
> się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń
> oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z
> Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć
> naszą odpowiedź. Z poważaniem Barbara Fronczak konsultant back office ds.
> obsługi klienta
>
> czy da sie z tym gownem zrobic? :)
>
> dodam, ze kompetencja ludzi pracujacych na infolini PLAY tez pozostawia duzo
> do zyczenia...
>
> na moje zapytanie dlaczego nie dochodza i nie przychodza od razu wysylane
> SMSY tylko z 24 godzinnym opoznieniem to powiedzili ze wlasnie wysylaja m
> smsy konfiguracyjne do telefonu :)
>
> acha...i abym wyslal smsa o tresci P4 na numer 9999 to pomoze :)
>
> bez komentarza
>
>
>
>
kup nowy starter i wyślij darmowe wizytówki ze zmian numeru, bez stresu
i problemu
r.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.09 11:53 Lolek
- 04.11.09 12:05 qwerty
- 04.11.09 12:06 qwerty
- 04.11.09 12:12 Piotr M
- 04.11.09 12:21 Olgierd
- 04.11.09 12:24 Dominik & Co
- 04.11.09 12:31 Piotr M
- 04.11.09 12:33 Liwiusz
- 04.11.09 12:38 Waldek Godel
- 04.11.09 12:44 Liwiusz
- 04.11.09 12:46 Waldek Godel
- 04.11.09 12:46 Michal Jankowski
- 04.11.09 13:02 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 04.11.09 13:06 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 04.11.09 13:15 Olgierd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Orange Free na kartę - coś się popsuło
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-03-05 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi