-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Lolek" <l...@l...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
Date: Wed, 4 Nov 2009 12:14:23 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 59
Message-ID: <hcrnle$jok$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-126-179.ssp.dialog.net.pl
X-Trace: news.dialog.net.pl 1257333230 20244 78.8.126.179 (4 Nov 2009 11:13:50 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Nov 2009 11:13:50 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-EsetScannerBuild: 5967
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983926
[ ukryj nagłówki ]Sprawa wyglada jasno, "bez kruczkow" i "haczykow :)
Mam karte PlayKartaSMSM200 (stara taryfa)
Zachcialo mi sie zmienic na PlayFresh kodem *111*33*1# ... po prostu...nie
chce zglaszac zadnych reklamacji....zadncyh zastrzezen do dzialania
sieci...ot po prostu zmienic kodem na PlayFresh i juz....i co? I DUPA !
Nie da sie zmienic bo "niby konto mam nieaktywne"
Dzwonic i odbierac moge oczywiscie, Wazne polaczenia wychodzace - pisze do
BOK PLAYA w zgloszeniach poprzez WWW i dostaje komuniakt zeby zmienic na
PlayFresh musze sie zarejestrowac podajac swoje dane rejestracyjne ( musze
isc do salonu PLAYA zabrac ze soba dowod osobisty, kod PUK itp itd bla bla
bla)...ale co jesli nie chce sie rejestrowac? :)
Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)
Chory system, przez konsultanta PLAY tez nie moge tego zrobic - JESTEM
ZMUSZONY UZYWAC TARYFY PLAYKARTA :)
w odpowiedzi od nich dostalem informacje:
Komentarz zamknięcia: Witamy, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
pośrednictwem strony internetowej 4 listopada 2009 r., dotyczące zmiany
Trayfy na Play Fresh. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem
Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników,
przed udzieleniem informacji o koncie oraz przed wniesieniem reklamacji lub
rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Lista
dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.
html. Prosimy pamiętać,
aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności prosimy o
ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej prosimy wówczas powołać się na
numer powyższego zgłoszenia (12610805) oraz zawrzeć informację na temat
hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. W razie
jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
pośrednictwem strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500
500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują
się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń
oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z
Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć
naszą odpowiedź. Z poważaniem Barbara Fronczak konsultant back office ds.
obsługi klienta
czy da sie z tym gownem zrobic? :)
dodam, ze kompetencja ludzi pracujacych na infolini PLAY tez pozostawia duzo
do zyczenia...
na moje zapytanie dlaczego nie dochodza i nie przychodza od razu wysylane
SMSY tylko z 24 godzinnym opoznieniem to powiedzili ze wlasnie wysylaja m
smsy konfiguracyjne do telefonu :)
acha...i abym wyslal smsa o tresci P4 na numer 9999 to pomoze :)
bez komentarza
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.09 11:28 Waldek Godel
- 04.11.09 11:32 Dominik & Co
- 04.11.09 11:40 roman
- 04.11.09 11:53 Lolek
- 04.11.09 12:05 qwerty
- 04.11.09 12:06 qwerty
- 04.11.09 12:12 Piotr M
- 04.11.09 12:21 Olgierd
- 04.11.09 12:24 Dominik & Co
- 04.11.09 12:31 Piotr M
- 04.11.09 12:33 Liwiusz
- 04.11.09 12:38 Waldek Godel
- 04.11.09 12:44 Liwiusz
- 04.11.09 12:46 Waldek Godel
- 04.11.09 12:46 Michal Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Taniocha!!!
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka