  • 1. Data: 2009-11-03 22:46:45
    Temat: Jak "to" się nazywa (Zakodowany obrazek?)
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    Pare razy w sieci trafiłem na tego typu znaki - http://i33.tinypic.com/2jbtgxy.png
    Do czego one służą, i jak sie nazywają? Próbowałem szukać w google ale zupełnie nie
    wiem o co
    "zapytać", doszedłem do wniosku że w niektórych przypadkach w tym obrazku jest
    zakodowana treść
    sms-a (widywałem je często przy informacjach o płatności sms) Chciałbym się
    dowiedzieć na jakiej
    zasadzie to działa, jakie jest "tego" przeznaczenie, no i jak sie nazywa

    Zwykła ciekawość :-)

    Pozdrawiam,
    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 2. Data: 2009-11-03 22:57:37
    Temat: Re: Jak "to" się nazywa (Zakodowany obrazek?)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "vcore" napisał:

    > Pare razy w sieci trafiłem na tego typu znaki -
    > http://i33.tinypic.com/2jbtgxy.png
    > Do czego one służą, i jak sie nazywają? Próbowałem szukać w google
    > ale zupełnie nie wiem o co "zapytać",

    Spróbuj hasła "fotokod".

    JoteR

  • 3. Data: 2009-11-03 23:00:12
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    JoteR pisze:

    > Spróbuj hasła "fotokod".

    Oooo, dzieki!

  • 4. Data: 2009-11-03 23:00:49
    Od: behemot <b...@a...pl>

    *vcore* wrote:

> [...]
    dowiedzieć na jakiej
    > zasadzie to działa, jakie jest "tego" przeznaczenie, no i jak sie nazywa

    Pytaj o kod dwuwymiarowy typu DataMatrix.

    --
    ...nothing is real..

  • 5. Data: 2009-11-03 23:10:43
    Od: Milczący Ponurak <a...@i...pl>

    Witam,
    Jest to jeden z rodzajów kodu kreskowego:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kod_kreskowy

    A.

  • 6. Data: 2009-11-03 23:21:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 00:10:43 +0100, Milczący Ponurak napisał(a):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kod_kreskowy

    najlepiej od razu tutaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kody_2D

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-11-04 08:36:44
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu vcore tak oto obwieścił(a):

    > jakie jest "tego" przeznaczenie

    Teoretycznie kapitalna sprawa, zobaczymy jak będzie w praktyce.
    Przykładowo idziesz sobie ulicą, widzisz plakat filmowy, "przykładasz"
    telefon i tym samym kupujesz bilet czy oglądasz zwiastun.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 8. Data: 2009-11-04 11:59:44
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    A jakie aplikacje trzeba zainstalować na swoim telefonie aby taki kod
    przeczytać ?

  • 9. Data: 2009-11-04 12:03:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > A jakie aplikacje trzeba zainstalować na swoim telefonie aby taki kod
    > przeczytać ?

    polecam upcode

  • 10. Data: 2009-11-04 13:45:40
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Piotr M wrote:

    > Pewnego razu vcore tak oto obwieścił(a):

    > Teoretycznie kapitalna sprawa, zobaczymy jak będzie w praktyce.
    > Przykładowo idziesz sobie ulicą, widzisz plakat filmowy, "przykładasz"

    a telefon sam juz szuka odpowiedniego torrenta :)