  • 1. Data: 2011-12-12 10:14:05
    Temat: Wrota Tatr :)
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Miło mi poinformować, że w końcu postanowiłem obok Wrót Bieszczadów
    zafundować podobna galerię dla naszych Tatr. Identyczny silnik jak na
    sąsiednim portalu.

    http://wrota-tatr.pl

    Chętnych jak zwykle zapraszam do prezentacji swoich zdjęć na łamach portalu.
    Informuje również, iż każde nadesłane zdjęcie będzie moderowane, poprzeczka
    od samego początku pójdzie wyżej niż na Wrotach Bieszczad. Wpuszczam jedynie
    naprawdę dobre zdjęcia (niestety subiektywnie).

    Darmowe konta, zero spamu, reklam.

    Pozdrawiam
    Roger

    --