  • 1. Data: 2009-06-08 20:04:59
    Temat: Wreszcie wiem, jak jest normalnie
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Dowiedziałem się tego w salonie Keewaya, gdzie chciałem kupić motocykl.
    Otóż w salonie Keewaya w Gdyni Keewayów nie ma. Gdy okazałem zdziwienie,
    Pan wytłumaczył mi, że to normalne, że na dobre motocykle się czeka.
    Mają tylko jedną fabrykę na cały świat i motocykli nie ma "od ręki". W
    zasadzie w ogóle nie ma. Trzeba dzwonić. I to jest normalne.

    Vir

    Duża czarna bawarka

  • 2. Data: 2009-06-08 20:40:28
    Temat: Re: Wreszcie wiem, jak jest normalnie
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Vir" napisał :
    > Dowiedziałem się tego w salonie Keewaya, gdzie chciałem kupić motocykl.
    > Otóż w salonie Keewaya w Gdyni Keewayów nie ma.

    Czy możesz jakoś minimalnie przybliżyć - czemu tam w ogóle poszedłeś ?
    No bo chyba nie, żeby kupić motocykl.
    One są sprzedawane w salonach japońskich, niemieckich, amerykańskich,
    włoskich i austriackich producentów.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 3. Data: 2009-06-08 21:35:23
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Czy możesz jakoś minimalnie przybliżyć - czemu tam w ogóle poszedłeś ?
    > No bo chyba nie, żeby kupić motocykl.

    Jasne, spróbuję. Sam jeździsz beemką, więc powinno być łatwiej:
    motocyklem pokonuję 5000 km rocznie, 4500 km w mieście na dystansie do
    10 km, reszta to trasa. Przy takiej statystyce zapragnąłem czegoś
    absolutnie prostego, bez wtrysków, esów, abeesów. Czegoś co ma 2 koła i
    jeździ. Czegoś, co przyświecało projektantom 2CV, czyli parasola na
    kołach. Dlatego tani chińczyk. Dlatego kupię Keewaya, Zippa lub coś w
    tym stylu. I sprawi mi to ogromną radość. A beemka poczeka na trasę.

    Vir

  • 4. Data: 2009-06-08 21:46:02
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 08 Jun 2009 23:35:23 +0200, na pl.rec.motocykle, Vir napisał(a):

> [...]
    > kołach. Dlatego tani chińczyk. Dlatego kupię Keewaya, Zippa lub coś w
    > tym stylu. I sprawi mi to ogromną radość. A beemka poczeka na trasę.

    kup uzywany skuter 150-150ccm. Dobrej marki. Zaspokoi Twoje
    oczekiwania. A bedzie smuklejszy od wiekszosci motongow i latwiej
    przeleci miedzy autami...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 5. Data: 2009-06-08 21:46:23
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 8 Jun 2009 23:46:02 +0200, na pl.rec.motocykle, PB napisał(a):

    > kup uzywany skuter 150-150ccm. Dobrej marki. Zaspokoi Twoje

    150-250 mialo byc. Sorry

  • 6. Data: 2009-06-08 21:54:09
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > kup uzywany skuter 150-150ccm. Dobrej marki. Zaspokoi Twoje
    > oczekiwania. A bedzie smuklejszy od wiekszosci motongow i latwiej
    > przeleci miedzy autami...

    Do skutera nie mogę się przemóc. Znam wady chińczyków. To naprawdę
    świadomy wybór.

    Vir

  • 7. Data: 2009-06-09 06:46:54
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Vir pisze:
    Dlatego kupię Keewaya, Zippa lub coś w
    > tym stylu. I sprawi mi to ogromną radość.

    Keeway jest troche lepszy - ale...
    Jesli cos sie spsuje - to koszt czesci do niego jest najwyzszy z
    mozliwych...

    O Zipie - zapomnij...

    Kup uzywany markowy skuter - za te same pieniadze
    Dopiero wtedy sprawi Ci radosc :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2009-06-09 06:53:39
    Od: j...@g...com

    On 8 Cze, 23:54, Vir <a...@o...pl> wrote:
    > Do skutera nie mogę się przemóc. Znam wady chińczyków. To naprawdę
    > świadomy wybór.

    ja poznalem zalety kibelkow. m.in. nie przywoze do domu kaluz w butach
    ("cywilnych") jak jest mokro ;)
    polecam
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 9. Data: 2009-06-09 07:15:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Vir pisze:
> [...]
    > Mają tylko jedną fabrykę na cały świat i motocykli nie ma "od ręki". W
    > zasadzie w ogóle nie ma. Trzeba dzwonić. I to jest normalne.

    Dupa nie sprzedawca. Zadzwoniłby do innych dealerów i na drugi dzień
    miał u siebie. Omijaj dużym łukiem, bo jak sprzedac nie umie, to i na
    serwis bym nie liczył.
    Weź pod uwagę Kymco i Sym, jeśli już musisz kupowac "chińczyka". Demczuk
    lub Motorista chętnie Ci sprzedadzą. Wiem że daleko, ale przynajmniej
    sprzedawcy solidni.

    A co do zakupu - kolega dobrze Ci radzi, kup używany, markowy sprzęt.
    Niekoniecznie skuter, choć w opisanych warunkach użytkowania sprawdziłby
    się pewnie najlepiej. Jeśli jednak chcesz moto, ja celowałbym w CBF 250
    lub YBR 125/250. A na dniach do salonów wejdzie VTR 250, to powinna być
    fajna zabawka.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-06-09 10:41:03
    Od: "Bishop" <a...@o...pl>

    Witka

    > Keeway jest troche lepszy - ale...
    > Jesli cos sie spsuje - to koszt czesci do niego jest najwyzszy z
    > mozliwych...

    Zgoda

    > O Zipie - zapomnij...

    ...a to przybliz jak mozesz bo ciekaw jestem...od prawie trzech lat Zippem
    handluje i jakos nie mam powodow do marudzenia. Musialem z innymi markami
    podpisac umowy serwisowe bo jakos sie rozpadac nie chca i bym inaczej nie
    zarobil...

    > Kup uzywany markowy skuter - za te same pieniadze
    > Dopiero wtedy sprawi Ci radosc :)

    ...ale pamietaj o worku pieniedzy na najblizsze naprawy...

    Pozdro
    Bishop
    Dr BIG Red
    Wawa-Wola