  • 1. Data: 2009-06-08 19:43:28
    Temat: nowy skuter
    Od: Wojtas <p...@w...onet.pl>

    Witam mam zamiar na wakacje kupic skuter ale niewiem jaki mam na
    uwadze piaggio zip, romet 717, romet 737 niewiem czy je warto kupic
    doradzcie moze jakies inne skutery pozdrawiam Wojtas

  • 2. Data: 2009-06-08 20:11:48
    Temat: Re: nowy skuter
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Wojtas pisze:
    > Witam mam zamiar na wakacje kupic skuter ale niewiem jaki mam na
    > uwadze piaggio zip, romet 717, romet 737 niewiem czy je warto kupic
    > doradzcie moze jakies inne skutery pozdrawiam Wojtas

    Nie kupuj chińczyka (tak tak, romet to chińczyk). Masa problemów, zerowa
    bezawaryjność i trwałość.

    Lepiej kup jakiegoś używanego Japońca, Włocha czy nawet Francuza.

  • 3. Data: 2009-06-08 20:51:27
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 08 Jun 2009 22:11:48 +0200, na pl.rec.motocykle, CUT_INZ
    napisał(a):

    > Nie kupuj chińczyka (tak tak, romet to chińczyk). Masa problemów, zerowa
    > bezawaryjność i trwałość.
    >
    > Lepiej kup jakiegoś używanego Japońca, Włocha czy nawet Francuza.

    Ja polece Benelli. model 49x dla mlodzienca o wzroscie do 170 cm. Pepe
    dla dostojnego 30-latka ( i wiecej) o wzroscie ok 180 cm. Nie wyglada
    sie na tym smiesznie, a zacnie hasa. Jak na skuterk do 50 ccm...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 4. Data: 2009-06-08 21:22:19
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    CUT_INZ wrote:

    > Nie kupuj chińczyka (tak tak, romet to chińczyk). Masa problemów, zerowa
    > bezawaryjność i trwałość.
    >
    > Lepiej kup jakiegoś używanego Japońca, Włocha czy nawet Francuza.

    E tam. Mam chinczyka od prawie 8tys km i pierwsze problemy zaczely sie
    dopiero teraz. A polegaja na tym ze nie odpala na dotyk :)
    Co do trwalosci sie zgodze. Lakier bardzo ladny, ale rysuje sie od byle
    galazki, rurka do ktorej byla mocowana polka pod kuferek raczyla sobie
    peknac, plastiki tez w dwoch miejscach (ale nie same z siebie, jakos mi
    sie tak zawadzilo o ziemie gdy slisko bylo)

    --
    Asmodeusz
    cm250 (i wspomniany wyzej chinczyk)

  • 5. Data: 2009-06-08 21:54:46
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ja polece Benelli. model 49x dla mlodzienca o wzroscie do 170 cm. Pepe
    > dla dostojnego 30-latka ( i wiecej) o wzroscie ok 180 cm. Nie wyglada
    > sie na tym smiesznie, a zacnie hasa. Jak na skuterk do 50 ccm...

    Mi się tez podobał Pepe, ale jeszcze bardziej mi sie podoba Kymco People -
    jest ładny i duży. Honda SH tez ciekawa

  • 6. Data: 2009-06-08 23:52:55
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    Asmodeusz pisze:

    > E tam. Mam chinczyka od prawie 8tys km i pierwsze problemy zaczely sie
    > dopiero teraz. A polegaja na tym ze nie odpala na dotyk :)

    zobacz w jakim stanie są sprężynki dociskające szczotki rozrusznika -
    tzn, czy w ogóle jeszcze są :)

    Niedawno w takim jednym chińczyku grzebałem, właśnie jakiś taki dwulatek
    z podobnym przebiegiem, w środku rozrusznika syf, rdza i malaria,
    połamane i zgnite sprężynki. Z tego co znajomy mówił, sprzęt odpalał
    dosyć losowo, jak za pierwszym zakręceniem po dłuzszym staniu nie
    odpalił, to już koniec, można se było próbować.

    --
    Kosiek

  • 7. Data: 2009-06-09 07:17:29
    Od: Magic <m...@w...pl>

    PB pisze:

    > Ja polece Benelli.

    Benelli to też chińczyk (wbrew pozorom). I wcale mi go jakoś bardzo nie
    polecano, głównie ze względu na ograniczony dostęp do części zamiennych.
    Kupiłem używanego Peugeota i baaardzo sobie chwalę.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-06-09 07:34:29
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Magic pisze:

    > Benelli to też chińczyk (wbrew pozorom). I wcale mi go jakoś bardzo nie
    > polecano, głównie ze względu na ograniczony dostęp do części zamiennych.
    > Kupiłem używanego Peugeota i baaardzo sobie chwalę.

    Benelli i chińczyk?? Oj chyba nie.

    Ja pisałem, że Romet to chińczyk, bo większość części łącznie z
    silnikiem właśnie z stamtąd pochodzi.

  • 9. Data: 2009-06-09 07:40:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    CUT_INZ pisze: