  • 11. Data: 2009-06-10 08:01:26
    Temat: Re: Wreszcie wiem, jak jest normalnie
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    --
    Jasio
    vx etz
    weFAQ&v=qvj
    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h0l27v$e5v$1@wueska.motocykle.org...
    Vir pisze:
    > Dowiedziałem się tego w salonie Keewaya, gdzie chciałem kupić motocykl.
    > Otóż w salonie Keewaya w Gdyni Keewayów nie ma. Gdy okazałem zdziwienie,
    > Pan wytłumaczył mi, że to normalne, że na dobre motocykle się czeka. Mają
    > tylko jedną fabrykę na cały świat i motocykli nie ma "od ręki". W zasadzie
    > w ogóle nie ma. Trzeba dzwonić. I to jest normalne.

    Dupa nie sprzedawca. Zadzwoniłby do innych dealerów i na drugi dzień
    miał u siebie. Omijaj dużym łukiem, bo jak sprzedac nie umie, to i na
    serwis bym nie liczył.
    Weź pod uwagę Kymco i Sym, jeśli już musisz kupowac "chińczyka". Demczuk
    lub Motorista chętnie Ci sprzedadzą. Wiem że daleko, ale przynajmniej
    sprzedawcy solidni.

    A co do zakupu - kolega dobrze Ci radzi, kup używany, markowy sprzęt.
    Niekoniecznie skuter, choć w opisanych warunkach użytkowania sprawdziłby
    się pewnie najlepiej. Jeśli jednak chcesz moto, ja celowałbym w CBF 250
    lub YBR 125/250. A na dniach do salonów wejdzie VTR 250, to powinna być
    fajna zabawka.

    http://shop.ebay.co.uk/merchant/philipcj
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-06-10 08:04:36
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości

> [...]
    > się pewnie najlepiej. Jeśli jednak chcesz moto, ja celowałbym w CBF 250
    > lub YBR 125/250. A na dniach do salonów wejdzie VTR 250, to powinna być

    Jestem ciekaw za ile pójdzie, czasem można trafić na szary import w UK.

    --
    Jasio
    vx etz