  • 1. Data: 2009-06-08 09:54:26
    Temat: Mapy na Garmina na Balkany
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    j.w.t.
    Chodzi mi o mapy pod katem jazdy motocyklem, z rutingiem.

    Ma ktos jakies mapy albo choc doswiadczenia z wycieczki?

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300 rosSynAnt

  • 2. Data: 2009-06-08 11:37:23
    Temat: Re: Mapy na Garmina na Balkany
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "lesor"
    Chodzi mi o mapy pod katem jazdy motocyklem, z rutingiem.

    AM 5,1 chodzi i daje rade nawet w porabanych chorwackich miasteczkach...
    ale to OT bo to nie Garmin

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 3. Data: 2009-06-08 11:44:08
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 8 Cze, 11:54, "lesor" <p...@l...waw.pl> wrote:

    > Chodzi mi o mapy pod katem jazdy motocyklem, z rutingiem.
    Nie wiem jak z pokryciem (rewelacji bym sie nie spodziewal) ale mozesz
    zerknac na http://ump.waw.pl

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 4. Data: 2009-06-08 15:55:00
    Od: n...@s...com

    On Mon, 8 Jun 2009 11:54:26 +0200, "lesor" <p...@l...waw.pl>
    wrote:

    >j.w.t.
    >Chodzi mi o mapy pod katem jazdy motocyklem, z rutingiem.

    Mapsource najnowszy ma, przynajmniej tak mie sie wydawa.

    >Ma ktos jakies mapy albo choc doswiadczenia z wycieczki?

    Ja nie, ale moze koledzy ?

    pozdr
    newrom
    PS. przed boberem jedziesz czy po ?
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-06-09 06:29:01
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Mapsource najnowszy ma, przynajmniej tak mie sie wydawa.

    > Ja nie, ale moze koledzy ?
    >
    > pozdr
    > newrom
    > PS. przed boberem jedziesz czy po ?

    :)
    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/

  • 6. Data: 2009-06-09 06:57:24
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    <n...@s...com> wrote

    > PS. przed boberem jedziesz czy po ?

    Romeczku a Ty sie na bobra wybierasz?
    Bo sie wacham :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 7. Data: 2009-06-09 07:12:05
    Od: n...@s...com

    On Tue, 9 Jun 2009 08:57:24 +0200, "Spider A.J."
    <n...@t...gmx.net> wrote:

    >Romeczku a Ty sie na bobra wybierasz?

    Tak :)

    >Bo sie wacham :-)

    Ale bardziej wbok czy do tylu ? ;)

    pozdr
    newrom
    PS. wspolnej drogi nie proponuje bo moja predkosc przelotowa to bedzie
    max 70-80km/h :)

  • 8. Data: 2009-06-09 09:33:14
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Spider A.J. wrote: