  • 61. Data: 2022-02-23 18:41:01
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 23 Feb 2022 13:49:36 +0100, w <1b1jn8b2j1oqv$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Wed, 23 Feb 2022 13:01:59 +0100, r...@k...pl

    > Przecież mowa jest o polsce, to po jakiego
    > grzyba wyjeżdżasz ze średnią w UE?

    Tak, światowy rynek moto posiłkuje się w swoich trendach przede wszystkim
    Polską, a nie jakąś tam UE.

    "Na podstawie deklaracji badanych można wnioskować, że Polacy mieszkają głównie
    w dwóch typach budynków - domach jednorodzinnych z działką lub ogrodem (41%)
    oraz w blokach na osiedlach mieszkaniowych (40%). Tylko co jedenasty
    ankietowany (9%) deklaruje, że mieszka w kamienicy."

    co ciekawe w UE coraz więcej osób mieszka w mieszkaniach:

    "To odwrotny trend niż w krajach strefy euro. Tam blisko 48 proc. mieszka
    właśnie w blokach, a ich odsetek stopniowo rośnie. Więcej blokowisk jest nie
    tylko w krajach dawnego bloku wschodniego, można je znaleźć również w
    Skandynawii."

  • 62. Data: 2022-02-23 18:42:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 23 Feb 2022 14:24:05 +0100, w <1888564913$20220223142409@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Ale po co biedakowi ze slumsów auto elektryczne? przecież go nie
    > naładuje.

    Właściciel mieszkania w PL w mieście to właściwie milioner :)

  • 63. Data: 2022-02-23 19:37:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Feb 2022 14:03:33 +0000, K

    > Dlatego dbamy, nie mozna starymi wjezdzac do centrow miast, mamy siki,
    > dpf, katalizatory,

    Zapomniałeś dodać że mamy też od lat przeróżne dieselgate a wszelkie normy
    i ich egzekwowanie to w zasadzie mrzonka, bo tu jest polska kwa!

    > Daniel sprzedaje specjalna benzyne ktorej spalanie
    > obniza produkcje smogu o 50%. Przy produkcji naszych ICE nie pracuja
    > Ujgurzy w obozach koncetracyjnych ani dzieci w kopalniach, a i sie o
    > wiele lepiej recyklinguja niz baterie z ktorych metale po odzyskaniu sie
    > do niczego nie nadaja.

    Znowu podstywasz demagogią która nijak się ma do rzeczywistości.

    > Ja tez uwielbiam EV i tez mnie nie stac na takiego ktorego bym chcial,

    Jak możesz uwielbiać skoro nawet nie jeździłeś. Nie potrafisz docenić zalet
    tych samochodów, wszędzie widzisz tylko i wyłącznie problemy, choć w
    zderzeniu z rzeczywistością to żadne problemy. Tylko w twojej głowie rosną
    do niewyobrażalnych rozmiarów, a to wszystko dlatego że wyciągasz wyjątki.

    > a jeszcze bardziej mnie nie stac na posiadanie dwoch aut tak aby jedno
    > stalo. Ale to ty za kazdym razem gdy ktos napisze cos co nie pasuje do
    > twojej teorii dostajesz sraczki.

    Nie do mojej, tylko do statystycznej większości.
    Jak to w końcu pojmiesz, to wróć, bo już nudny jesteś.

    > Splonie, sie posprzata, wywiezie na zlom. Nie trzeba czekac kilka dni w
    > specjnym pojemniku az sie wypali ani pozniej podchodzic do wraku z
    > aparatem tlenowym.

    Oczywiście, bo jak spaliniaki płoną, a płoną częściej, to pachnie fiołkami.

    > I takiej Mazdy i Toyoty nie zarejestrujesz w Europie, beda to robili na
    > rynki w ktorych malo kogo w ogole stac na cos wiecej niz motorower.

    Jak będzie spełniać normy to oczywiście że zarejestruje.

    > Gdyby tak bylo to sprzedaz elektrycznych wynosilaby 90-100% wszystkich
    > sprzedawanych samochodow. Tesle3 w podstawie w UK mozesz miec za cos ok.
    > ?42k czyli w cenie wypasionej Insigni czy Passata w dieslu.

    Tak by było, gdyby większość nie myślała tak jak ty i J.F. Ale jak widać po
    dyskusjach tutaj, jesteście betonem silnie uzbrojonym. Normalnie niczym
    pawlak co kunia nie chciał sprzedać na rzecz traktora.

    > Pozniej poszukam, ciezko sie przebic przez te blogi z wazelina.

    Aha, czyli najpierw piszesz, potem sprawdzasz. No a źródła "testu trujących
    PHEVów" to jeszcze długo będziesz szukać?

    > Ja tez chce ale ich wady przeslaniaja te korzysci.

    Nie przesłaniają -- problem w tym, że tego nie jesteś
    w stanie zrozumieć, bo masz bardzo krótki wzrok.

    > Dlaczego dwoch moich sasiadow, ktorzy sa zwyklymi uzytkownikami
    > elektrykow uwazasz za wyjatki? Oni obaj maja po dwa auta, elektryka i
    > spalinowego.

    Wątpię aby ci twoi sąsiedzi w ogóle istnieli.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 64. Data: 2022-02-23 19:45:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Feb 2022 18:41:01 +0100, r...@k...pl

    > Tak, światowy rynek moto posiłkuje się w swoich trendach przede wszystkim
    > Polską, a nie jakąś tam UE.

    Jesteś ewidentnie oderwany od rzeczywistości, weź przeczytaj o czym była
    dyskusja, bo wyskoczyłeś niczym raduś z konopii i udajesz mądrego.

    > "Na podstawie deklaracji badanych można wnioskować, [ciach]

    Mistrzu ciętej riposty, zassałeś dane z 2010 roku, do tego z sondaży. I
    nadal w tym sondażu jst fifty-fifty domy-mieszkania -- jeśli w świetle tego
    dla ciebie mieszkający w domach to "zdecydowana mniejszość" to idź sobie
    klepki poustawiaj.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 65. Data: 2022-02-23 20:26:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 23 Feb 2022 19:45:36 +0100, w <r1ljhk6wfdin$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Wed, 23 Feb 2022 18:41:01 +0100, r...@k...pl

    > Jesteś ewidentnie oderwany od rzeczywistości, weź przeczytaj o czym była
    > dyskusja, bo wyskoczyłeś niczym raduś z konopii i udajesz mądrego.

    Nie zmieniaj tematu, wciskasz jakieś bzdety, że więcej mieszka na
    przedmieściach w domkach -- a tu nawet łącznie ze wsiami tak nie jest.

> [...]
    > dla ciebie mieszkający w domach to "zdecydowana mniejszość" to idź sobie

    Nie, geniuszu nieczytaty, to co nie ujęte to domy wielorodzinne, a nie domki.

  • 66. Data: 2022-02-24 01:00:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    > Troszkę się zagalopowałeś w ogólności, a w szczególności to znam co
    > najmniej kilka osób mieszkających w blokach, którzy mają majątki jakie
    > bym chętnie przytulił.

    Jasne. Ale takiego stać na to, żeby ładować przy szybkiej ładowarce za
    10x tyle, co ja mogę na taryfie nocnej :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 67. Data: 2022-02-24 01:03:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello K,

    [...]

    > Nie znam biedakow ze slumsow, ale znam w Gdyni konstruktora/architekta,
    > ktory mieszka w starym komunistycznym bloku z lat 70, a za sama gotowke,
    > ktora ma moglby kupic caly swoj blok i jeszcze by mu zostalo na waciki.

    Ale czego todowodzi? To wyjątek potwierdzający regułę.

    > Poza tym jak patrze na mieszkania M3 za 1.1mln w Gdansku i klitki w
    > falowcu na Przymorzu po 500k to zastanawiam sie nad definicja biedaka.

    Biedacy będa to spłacać całe życie...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 68. Data: 2022-02-24 01:03:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    > Właściciel mieszkania w PL w mieście to właściwie milioner :)

    Z kredytem...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 69. Data: 2022-02-24 05:14:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-02-2022 o 13:01, r...@k...pl pisze:

    > Ale brednie.
    > W Niemczech w mieszkaniach mieszka 51%. A w Ruminii nawet 90%.

    Ktoś gdzieś pisał, że mówi o Rumunii albo Niemczech?
    W Polsce jest tak jak zostało napisane.

  • 70. Data: 2022-02-24 05:23:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-02-2022 o 19:37, Myjk pisze:
> [...]

    > PHEVów" to jeszcze długo będziesz szukać?

    > Nie przesłaniają -- problem w tym, że tego nie jesteś
    > w stanie zrozumieć, bo masz bardzo krótki wzrok.

    Lepsze określenie to "ciasny łeb".
    Ale to jego problem, ustalono że to ev hejter, nie ma sensu go do
    niczego przekonywać, ani mu odpowiadać.
    J.F. zresztą tak samo.