    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wodorowe Renault
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 23 Feb 2022 19:37:51 +0100

    Wed, 23 Feb 2022 14:03:33 +0000, K

    > Dlatego dbamy, nie mozna starymi wjezdzac do centrow miast, mamy siki,
    > dpf, katalizatory,

    Zapomniałeś dodać że mamy też od lat przeróżne dieselgate a wszelkie normy
    i ich egzekwowanie to w zasadzie mrzonka, bo tu jest polska kwa!

    > Daniel sprzedaje specjalna benzyne ktorej spalanie
    > obniza produkcje smogu o 50%. Przy produkcji naszych ICE nie pracuja
    > Ujgurzy w obozach koncetracyjnych ani dzieci w kopalniach, a i sie o
    > wiele lepiej recyklinguja niz baterie z ktorych metale po odzyskaniu sie
    > do niczego nie nadaja.

    Znowu podstywasz demagogią która nijak się ma do rzeczywistości.

    > Ja tez uwielbiam EV i tez mnie nie stac na takiego ktorego bym chcial,

    Jak możesz uwielbiać skoro nawet nie jeździłeś. Nie potrafisz docenić zalet
    tych samochodów, wszędzie widzisz tylko i wyłącznie problemy, choć w
    zderzeniu z rzeczywistością to żadne problemy. Tylko w twojej głowie rosną
    do niewyobrażalnych rozmiarów, a to wszystko dlatego że wyciągasz wyjątki.

    > a jeszcze bardziej mnie nie stac na posiadanie dwoch aut tak aby jedno
    > stalo. Ale to ty za kazdym razem gdy ktos napisze cos co nie pasuje do
    > twojej teorii dostajesz sraczki.

    Nie do mojej, tylko do statystycznej większości.
    Jak to w końcu pojmiesz, to wróć, bo już nudny jesteś.

    > Splonie, sie posprzata, wywiezie na zlom. Nie trzeba czekac kilka dni w
    > specjnym pojemniku az sie wypali ani pozniej podchodzic do wraku z
    > aparatem tlenowym.

    Oczywiście, bo jak spaliniaki płoną, a płoną częściej, to pachnie fiołkami.

    > I takiej Mazdy i Toyoty nie zarejestrujesz w Europie, beda to robili na
    > rynki w ktorych malo kogo w ogole stac na cos wiecej niz motorower.

    Jak będzie spełniać normy to oczywiście że zarejestruje.

    > Gdyby tak bylo to sprzedaz elektrycznych wynosilaby 90-100% wszystkich
    > sprzedawanych samochodow. Tesle3 w podstawie w UK mozesz miec za cos ok.
    > ?42k czyli w cenie wypasionej Insigni czy Passata w dieslu.

    Tak by było, gdyby większość nie myślała tak jak ty i J.F. Ale jak widać po
    dyskusjach tutaj, jesteście betonem silnie uzbrojonym. Normalnie niczym
    pawlak co kunia nie chciał sprzedać na rzecz traktora.

    > Pozniej poszukam, ciezko sie przebic przez te blogi z wazelina.

    Aha, czyli najpierw piszesz, potem sprawdzasz. No a źródła "testu trujących
    PHEVów" to jeszcze długo będziesz szukać?

    > Ja tez chce ale ich wady przeslaniaja te korzysci.

    Nie przesłaniają -- problem w tym, że tego nie jesteś
    w stanie zrozumieć, bo masz bardzo krótki wzrok.

    > Dlaczego dwoch moich sasiadow, ktorzy sa zwyklymi uzytkownikami
    > elektrykow uwazasz za wyjatki? Oni obaj maja po dwa auta, elektryka i
    > spalinowego.

    Wątpię aby ci twoi sąsiedzi w ogóle istnieli.

    --
    Pozdor
    Myjk