  • 71. Data: 2013-08-27 09:45:39
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl>

    Ktos wie jak zmienic dzwiek przypomnienia zdarzen z Kalendarza?

  • 72. Data: 2013-08-28 09:05:48
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 10:58, atm pisze:

> [...]
    > znalazlem youtube hd z mozliwoscia zapisywania video, cos a'la google
    > maps dajace dostep do map satelitarnych i innych nalezacych do googla,
    > cos na ksztalt google sky... Mysle, ze gdy dobrze sie poszuka to w
    > mniejszym lub wiekszym stopniu da sie dogadac z WP. Tyle, ze w
    > solidnym telefonie z Androidem np SGS2 wszystko to mialem i mam od
    > dawna z wieksza swoboda wyboru, bardziej dopracowane z wieksza iloscia
    > opcji konfiguracyjnych.
    > Nadal nie znalazlem zadnego ficzera, ktory zachecilby mnie do
    > przesiadki. Obecnie jest to dla mnie tylko ciekawostka do zabawy, po

    Te 1.5-1.8 to przy braku jakiejkolwiek aktywności? Wiem że przyjemny,
    miałem okazję go obejrzeć z bliska, jednak za mało czasu żeby z nim
    poeksperymentować.
    Właśnie kumpel mi mówił że ma już tą Lumię już jakiś czas, i żadnych
    niedogodności z brakiem aplikacji jakie mu są potrzebne.
    No wiesz - porównywanie sprzętu klasy wyższej - SG2 z typowym
    średniakiem - L620 jest trochę nie na miejscu...;-)

  • 73. Data: 2013-08-28 09:46:40
    Od: atm <...@v...pl>

    > Te 1.5-1.8 to przy braku jakiejkolwiek aktywności? Wiem że przyjemny,
    > miałem okazję go obejrzeć z bliska, jednak za mało czasu żeby z nim
    > poeksperymentować.

    Tak, w tych granicach wg aplikacji Battery

> [...]
    > No wiesz - porównywanie sprzętu klasy wyższej - SG2 z typowym
    > średniakiem - L620 jest trochę nie na miejscu...;-)

    Tyle, ze miedzy SGS2 i L620 jest ok 2.5 roku roznicy a to juz epoka cala
    w swiecie smartfonow.
    Ale w zasadzie nie w tym rzecz. Problemem jest WP. Jest tzw XXIw a ja
    nie moge zmienic dzwieku przypomnien w Kalendarzu... Wczoraj poszukalem
    info na ten temat w sieci, wszyscy maja nadzieje, ze moze nastepna
    wersja bedzie miala ten ficzer... Jak dla mnie to jakis zalosny zart tym
    bardziej, ze domyslny dzwiek Kalendarza jest o wiele bardziej cichy w
    stosunku do dzwonka telefonu wiec podglosnienie spowoduje, ze kalendarz
    bedzie powiedzmy ok a telefon bedzie zabijal dzwiekiem.
    Podsumowujac moje kilkudniowe doswiadczenia z WP (bo nie chodzi o
    wlasciwie o L620, ktory oceniam jako calkiem fajny telefon).
    WP w obecnej postaci, za tak licznymi ograniczeniami w zasadzie
    powienien byc dolaczany do platkow sniadaniowych. Wiem, ze mam spore
    wymagania odnosnie pewnych funkcji telefonu szczegolnie PIM, ale to tez
    nie wzialeo sie z kosmosu - takie opcje oferowal 15 letni palmtop z
    PalmOS!!! WP to powrot z epoki kamienia lupanego a wlasciwie kafli
    lupanych. Co z tego, ze www ladnie chodzi, interfejs dziala bardzo
    plynnie jesli w waznych kwestiach co i rusz pojawia sie mur.
    Temu systemowi na minimum rok podziekuje, kupilem juz sliczna obudowe w
    kolorze malinowym i podarowalem kobiecie, ktora z pewnoscia nie
    dostrzeze tych brakow, przynajmniej mam taka nadzieje :]