  • 1. Data: 2013-08-21 14:27:23
    Temat: Prośba o pomoc Nokia Lumia 800!
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć jakim programem ściągnąć kontakty z tej
    Noki? Próbowałem już nokioskie chyba wszystkie oraz SkyDrive i tym podobne
    ale nic z tego! Komputer widzi ją a żaden z programów nie wykrywa! Proszę o
    pomoc jako że około 1000 kontaktów ręcznie wklepywać to masakra! To była już
    moja ostatnia Nokia i chyba więcej nie pokuszę się na produkt tej firmy!
    Licze na podpowiedzi co i jak zrobić!
    Pozdrawiam
    Staszek L.

  • 2. Data: 2013-08-21 14:43:13
    Temat: Re: Prośba o pomoc Nokia Lumia 800!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:27:23 +0200, Zmotoryzowany napisał(a):

> [...]
    > moja ostatnia Nokia i chyba więcej nie pokuszę się na produkt tej firmy!

    Jak to mawiają - mądry Polak po szkodzie...
    Musisz sobie założyć konto na outlook.com i z nim zsynchronizować telefon.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-08-21 14:51:09
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Wed, 21 Aug 2013 14:27:23 +0200, "Zmotoryzowany"
    <zmotoryzowany@@@poczta.fm> wrote:
> [...]
    była już
    > moja ostatnia Nokia i chyba więcej nie pokuszę się na produkt tej

    A po co na komputer? Zsynchronizuj kontakty z kontem Outlook com albo
    Google i będziesz mógł ich używać na każdym komputerze, tablecie i
    telefonie, który podłączysz do tego konta.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2013-08-21 16:10:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-21 14:51, P.B. pisze:

    > A po co na komputer? Zsynchronizuj kontakty z kontem Outlook com albo
    > Google i będziesz mógł ich używać na każdym komputerze, tablecie i
    > telefonie, który podłączysz do tego konta.

    I nawet nie tylko Ty, a każdy, kto guglowi za to zapłaci.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-08-21 16:16:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:51:09 +0200, P.B. napisał(a):

    > A po co na komputer? Zsynchronizuj kontakty z kontem Outlook com albo
    > Google i będziesz mógł ich używać na każdym komputerze, tablecie i
    > telefonie, który podłączysz do tego konta.

    Bo jest glupota robic synchronizacje na odleglosc 10cm (miedzy laptopem a
    telefonem na biurku) przez Redmont czy Mountain View, z kopia do Ford
    Meade.
    Jeszcze wieksza glupota jest robienie z tego JEDYNEGO mozliwego sposobu
    synchronizacji. Juz nawet gejfon potrafi wiecej.

    Tak, wiem, z ich punktu widzenia to nie jest glupie, kasa od NSA piechota
    nie chodzi.

  • 6. Data: 2013-08-21 16:26:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 15:16:23 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > synchronizacji. Juz nawet gejfon potrafi wiecej.
    > Tak, wiem, z ich punktu widzenia to nie jest glupie, kasa od NSA piechota

    Myslisz ze zaplacili, czy to tak w ramach dobrych stosunkow
    biznesowych ?

    No i myslisz ze innych sposobow nie maja ? Pewnie sa w stanie zdalnie
    znacznie wiecej zrobic niz tylko kontakty sciagnac.

    Ale co - naprawde nie ma innego sposobu ?

    J.

  • 7. Data: 2013-08-21 18:08:28
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Wed, 21 Aug 2013 16:10:11 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:
    > I nawet nie tylko Ty, a każdy, kto guglowi za to zapłaci.

    Fstrząsające. Wielką wartość musi mieć baza kontaktów takiego kolesia
    jak ja, który mieszka w kraju, którego 90% Amerykanów nie jest w
    stanie pokazać na mapie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 8. Data: 2013-08-21 18:22:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 18:08:28 +0200, P.B. napisał(a):

    > Fstrząsające. Wielką wartość musi mieć baza kontaktów takiego kolesia
    > jak ja, który mieszka w kraju, którego 90% Amerykanów nie jest w
    > stanie pokazać na mapie.

    Jednego nie. Wszystkich albo większości już owszem.

  • 9. Data: 2013-08-21 18:39:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Fstrząsające. Wielką wartość musi mieć baza kontaktów takiego kolesia
    > jak ja, który mieszka w kraju, którego 90% Amerykanów nie jest w

    Teraz niby zadna, a jak sie kolejny drapacz chmur zawali to moga miec
    nieoceniona.
    Ba, moze nawet dzieki temu sie nie zawali.

    A potem zobacz ile kosztuje "lubie to".

    J.

  • 10. Data: 2013-08-21 19:13:45
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-08-21 14:27, Zmotoryzowany pisze:
> [...]
    > podobne ale nic z tego! Komputer widzi ją a żaden z programów nie
    > wykrywa! Proszę o pomoc jako że około 1000 kontaktów ręcznie wklepywać

    No nie pierdól, że dzwonisz do 1000 ludzi :D
    Łokurwa megarotfl