  • 1. Data: 2013-08-22 14:21:28
    Temat: Tablet - FAT, FAT32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe: FAT,
    FAT32.
    Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w
    komputerze mam system plików NTFS?

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-08-22 14:57:39
    Temat: Re: Tablet - FAT, FAT32
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-08-22 14:21, animka pisze:
    > W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe: FAT,
    > FAT32.
    > Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w
    > komputerze mam system plików NTFS?

    A będziesz do tego tabletu dysk z kompa podłączać?

    Paweł

  • 3. Data: 2013-08-22 16:22:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-22 14:57, Paweł Muszyński pisze:

    > A będziesz do tego tabletu dysk z kompa podłączać?

    Nie, ale będę przesyłać pliki (NTFS) z komputera i odwrotnie.

    --
    animka

  • 4. Data: 2013-08-22 16:54:23
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-08-22 16:22, animka pisze:

    > Nie, ale będę przesyłać pliki (NTFS) z komputera i odwrotnie.

    a jak wyglada plik NTFS?
    ;)

  • 5. Data: 2013-08-23 00:19:02
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    >W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe: FAT,
    >FAT32.
    > Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w komputerze
    > mam system plików NTFS?

    Garnki byś se kupiła nie tableta.

  • 6. Data: 2013-08-23 00:21:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
    > W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe:
    > FAT, FAT32.
    > Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w komputerze
    > mam system plików NTFS?

    Nie ma to znaczenia dla tableta jaki typ partycji jest na komputerze.
    Sugerujesz się prawdopodobnie błędnie przetłumaczoną instrukcją
    stanowiącą typ systemu plików na tabletowej karcie pamięci (SDCARD?).

  • 7. Data: 2013-08-23 00:39:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" kv4vp7$6sq$...@n...news.atman.pl

    >W pewnym tablecie (niby nowoczesnym)

    GoClever M723G

    > obsługiwane pliki systemowe: FAT, FAT32.
    > Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w komputerze mam
    system plików NTFS?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-08-23 01:44:12
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    animka wrote in <news:kv4vp7$6sq$1@node1.news.atman.pl>
    > W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe: FAT,
    > FAT32.

    Chcesz podlaczyc do portu USB zewnetrzny dysk twardy? Defaultowo Android
    nie obsluguje NTFS. Poszukaj w sklepie Google Play aplikacji montujacej
    partycje NTFS (niestety wymagaja zrootowania telefonu).
    Np Ntfs Mounter
    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.kwu
    ll.ntfsmounter

    > Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w
    > komputerze mam system plików NTFS?

    Dopoki nie wymontujesz dysku z komputera i nie podlaczysz go kontrolerem
    ATA / SATA z USB do tabletu, to nie ma kompletnie najmniejszego znaczenia.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2013-08-23 03:00:36
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe: FAT,
    > FAT32.
    > Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w
    > komputerze mam system plików NTFS?

    Pomyśl, tępa dzido... to nie boli.

  • 10. Data: 2013-08-23 10:07:18
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    > Nie, ale będę przesyłać pliki (NTFS) z komputera i odwrotnie.

    Przeslij mi kiedyś taki plik - bo nie wiem, jak wygląda ;-)

    Paweł