  • 41. Data: 2013-08-24 09:35:42
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-24 09:29, John Kołalsky pisze:

    > Chyba telefony :-)

    Nieśmiało przypomnę, że Andek, to Linux ukradziony w majestacie prawa
    przez Gugla.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 42. Data: 2013-08-24 09:45:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Aug 2013 09:29:33 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ale to akurat ma sens. Jak wymaga to wymaga.

    Ale wymaga do dwoch funkcji, a do 998 nie wymaga.

    Wiec ja sie zgadzam zeby te dwie nie dzialaly, ale nie chce zeby
    program znal moja pozycje.

    J.

  • 43. Data: 2013-08-24 09:53:03
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-24 09:45, J.F. pisze:

    > Ale wymaga do dwoch funkcji, a do 998 nie wymaga.
    >
    > Wiec ja sie zgadzam zeby te dwie nie dzialaly, ale nie chce zeby
    > program znal moja pozycje.

    PUK-PUK!
    Dzień dobry! Mamy rok 2013 i użytkownik jest bydłem, a nie panem klientem!
    Użytkownika się inwigiluje, goli i doi, a nie czeka, aż zechce coś
    kupić/zapłacić.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 44. Data: 2013-08-24 09:54:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Aug 2013 09:35:42 +0200, sqlwiel napisał(a):
> [...]

    Tablety. Telefony widac jeszcze dlugo nie beda mialy amatorskiego
    systemu, to pozostaje liczyc na tablet.
    A telefon, stary, dobry, prosty, nieszpiegujacy :-)

    > Nieśmiało przypomnę, że Andek, to Linux ukradziony w majestacie prawa
    > przez Gugla.

    Zeby z tego jeszcze wynikala mozliwosc modyfikacji kodu i
    zainstalowania sobie poprawionej wersji.

    A tu cyanogenmod ma klopoty ..

    J.

  • 45. Data: 2013-08-24 10:38:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 24 Aug 2013 00:56:13 +0200, J.F. napisał(a):

    > A to dosc dziwne ograniczenie, da sie tak w ogole ograniczyc ?

    > A to tym bardziej chcesz 3G :-)

    Przez głupotę się da. Otworzenie backupu jest możliwe WYŁĄCZNIE po resecie.
    Tylko jakiś SKOŃCZONY DEBIL wstawił pytanie o otworzenie z backupu lub
    konfiguracja jako nowy telefon PRZED konfiguracją Wifi a nawet przed
    wyborem operatora (telefon po numerze sieci wyświetla listę operatorów -
    głównego i wirtualnych w tej sieci).

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 46. Data: 2013-08-24 10:39:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    > Nieśmiało przypomnę, że Andek, to Linux ukradziony w majestacie prawa
    > przez Gugla.

    Czyli nieukradziony. Ale fakt, jakby nie ma potrzeby szukania innego linuksa
    skoro ten jest. Zmodyfikować by trzeba. Może ktoś to nawet robi tylko temat
    mało popularny

  • 47. Data: 2013-08-24 10:42:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ale wymaga do dwoch funkcji, a do 998 nie wymaga.
    >
    > Wiec ja sie zgadzam zeby te dwie nie dzialaly, ale nie chce zeby
    > program znal moja pozycje.

    Ale jak ktoś zakoduje program tak, by wymagał to wtedy na pewno nie
    zadziała, więc większego sensu w zabranianiu nie ma a jest w kontrolowaniu
    informacji dostarczanej programowi przez system.

  • 48. Data: 2013-08-24 11:35:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Aug 2013 10:42:48 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ale jak ktoś zakoduje program tak, by wymagał to wtedy na pewno nie
    > zadziała, więc większego sensu w zabranianiu nie ma

    Powinien otrzymac kod bledu i dzialac dalej. Bez znajomosci pozycji.
    Jesli to nie jest podstawa jego dzialania, to nie powinno mu to
    przeszkadzac.

    > a jest w kontrolowaniu
    > informacji dostarczanej programowi przez system.

    No i te mozliwosci w Androidzie sa, tylko ze w wydaniu Googla - poza
    kontrola uzytkownika. Ktory podobnie jak w WP moze sie zgodzic na
    wszystko - lub nie otrzymac nic.

    J.

  • 49. Data: 2013-08-24 11:37:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Aug 2013 09:53:03 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > PUK-PUK!
    > Dzień dobry! Mamy rok 2013 i użytkownik jest bydłem, a nie panem klientem!

    Nie mowie nie, ale komu sie to nie podoba, ten niech walczy ... i nie
    kupuje :-)

    J.

  • 50. Data: 2013-08-24 12:19:05
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-24 10:39, John Kołalsky pisze:

> [...]
    >
    > Czyli nieukradziony. Ale fakt, jakby nie ma potrzeby szukania innego
    > linuksa skoro ten jest. Zmodyfikować by trzeba. Może ktoś to nawet robi

    Starego Andka robił dobry człowiek pod adresem
    http://www.techknow.me/forum/index.php
    pod nazwą Uberoid. Instalowałem go na moim poprzednim tablecie WM8650 (A
    2.2). Szło "z palca". Nawet mu parę EUR wrzuciłem w przypływie zachwytu.
    Może robi też aktualne, jeśli komuś chce się szukać.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.