  • 21. Data: 2013-08-23 17:43:18
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl>

    > 1. modem (komunikacja z internetem) włączony?
    opcja "dostep do internetu" wylaczona
    wifi wlaczone

    > 2. która sieć?

    Play

  • 22. Data: 2013-08-23 17:44:37
    Od: atm <...@v...pl>

    Ktos tutaj uzywa Fiction Book Reader Lite?
    Jak zmusic program do znalezienia plikow txt na karcie?

  • 23. Data: 2013-08-23 17:55:47
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 16:39:03 +0200, atm napisał(a):

    > Tada:
    > http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/uc-brows
    er/6cda5651-56b9-48b0-8771-91dbc188f873
    > Nie wiem czy to jakas ostatnia nowosc ale sa juz alternatywy.
    > Fakt, ze przewijanie stron nie jest tak gladkie jak w IE.

    A to nie jest przypadkiem tylko nakładka na IE? ZTCW to nie można jak na
    razie zrobić przeglądarki bo Ms nie udostępnia SDK czy czegoś tam innego :)

  • 24. Data: 2013-08-23 17:58:37
    Od: atm <...@v...pl>

    er/6cda5651-56b9-48b0-8771-91dbc188f873

    > A to nie jest przypadkiem tylko nakładka na IE? ZTCW to nie można jak na
    > razie zrobić przeglądarki bo Ms nie udostępnia SDK czy czegoś tam innego :)

    No wlasnie nie wiem jak z tym jest, co do nakladek - przy okazji
    znalazlem Safari ;]

  • 25. Data: 2013-08-23 17:59:57
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 17:24:52 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > uzywana w tym czasie, czyli cos co siedzi w pamieci ciagnie prad.
    > Sadzilem, ze tak zamkniety i ograniczony system jak WP bedzie na takie

    moja w cazasie gdy nic nie robie to ciagnie jakieś 2%.
    Przy przeglądniu netu non stop to potrafi zjeść baterie w 3h.
    Otdtwarzanie muzyki czy endomondo to jakieś 10%/h

    Inna sprawa ze tak jak we wszystkich fonach wskazania sa zakłamane i np
    przez pierwsze godziny (przy bezczynności) potrafi teoretycznie nic nie
    ciagnąć a pod koniec baterii tępo zużycia znacznie przyspiesza.

  • 26. Data: 2013-08-23 18:13:37
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 16:37:17 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > Wczoraj szukalem aplikacji Pocket, brak wersji oficjalnej sa zamienniki
    > nieoficjalne ale z ich dzialaniem roznie bywa.
    > Druga, prosty notatnik. Wczesniej uzywalem Catch ale jako ze zwijaja ten
    > projekt znalazlem dwie fajne alternatywy: Springpad i MobisleNotes. W
    > przypadku pierwszej znow brak wersji oficjalnej sa zas nieoficjalne,
    > drugiej nie znalazlem. Przypomina mi to kombinowanie z Symbianem, tyle
    > ze w przypadku WP rynek bedzie sie rozwiajal co cieszy.

    > Doskwiera brak File Managera, znacie patent na zarzadzanie zawartoscia

    sa aplikacje do tego ale myk jest gorszy - z poziomu np maila nie da sie
    wysłać załącznika innego niż zdjęcie.
    Sa aplikacje które umożliwają przegladanie zawartości karty (np. Pocket
    File manager) ale Plików i tak nie widać! Oglądasz tylko katalogi (ponoć
    ograniczenie API)

    Ten Pocket File manager moze za to robić co chce w swoim własnym katalogu
    (local storage) idaje możliwość wysyłania [plików tam znajdujących sie
    mailem ale wymaga on skonfigurowania własnego serwera SMTP.

    Jedyną możliwościa dostępu i współdzielenia plików jest korzystanie ze
    skydriva.

    także tutaj to porażka po całej linii.

  • 27. Data: 2013-08-23 18:17:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-08-23 17:24, atm wrote:

> [...]
    > uzywana w tym czasie, czyli cos co siedzi w pamieci ciagnie prad.
    > Sadzilem, ze tak zamkniety i ograniczony system jak WP bedzie na takie

    Byc moze juz mam odpowiedz:
    Easy to do. I figured this out when Nokia Drive drained my battery. You
    can obviously do this with any app. See the example below:

    Link from Nokia site:
    Troubleshooting - How can I prevent the battery from draining when using
    Nokia Drive in my Nokia with Windows Phone? - Nokia - USA

    Text:
    When not using Drive, remember to exit the application and don't leave
    it running in the background. Long press the back key to view the
    applications you have active in the background. Select Drive and exit
    the application by using the back key.
    http://forums.wpcentral.com/windows-phone-8/205617-h
    ow-close-background-apps.html

  • 28. Data: 2013-08-23 20:57:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 16:37:17 +0200, atm napisał(a):
    > Doskwiera brak File Managera, znacie patent na zarzadzanie zawartoscia
    > karty?

    Podlaczyc do komputera ?

    Bo czytam, czytam, i jedni twierdza ze
    WP jest "bezpiecznym" systemem operacyjnym, i program widzi tylko
    swoje pliki, a zadnych innych nie, a wiec i FM nie ma.

    Dotyczy tez innych programow, np czytnikow ksiazek - dostep jest chyba
    tylko do zarejestrowanych multimediow.

    J.

  • 29. Data: 2013-08-23 20:58:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > opcja "dostep do internetu" wylaczona

    dostęp do internetu to jest, o ile dobrze pamiętam, hotspot

    modem jest gdzieś przy ustawieniach sieci

    > wifi wlaczone

    > Play

    zmień kartę na jakąkolwiek inną sieć - zobaczysz istotną różnicę

    Pierwsza wersja Lumii 800, jaką dostałęm do testów, wytrzymywała w Playu
    jakieś 16 godzin w czystym stand by - bez rozmów. Po zmianie SIM-a na TMP
    czas wzrósł dwukrotnie.

  • 30. Data: 2013-08-23 21:12:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-08-23 20:57, J.F. wrote:

    > Podlaczyc do komputera ?

    Tak, to jest opcja, ale juz od czasow PalmOS jestem przyzwyczajony do
    zarzadzania plikami z urzadzenia przenosnego.