  • 1. Data: 2011-07-14 16:12:56
    Temat: Windows Mobile - dzwięk o nowej poczcie
    Od: Leszek <a...@e...pl>

    Witam,
    Zdaje się że kiedyś mi to działało, a potem (samo? nie pamiętam) przestało.
    Chodzi o to, żeby telefon (oparty na Windows Mobile 6.1) tak długo "pikał"
    o nadejściu nowej poczty, aż ją przeczytam.
    Ew. może pikać przy każdym sprawdzeniu, bo sprawdza co kilkanaście minut.
    Gdzie można to ustawić?

  • 2. Data: 2011-07-14 16:47:29
    Temat: Re: Windows Mobile - dzwięk o nowej poczcie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 18:12:56 +0200, Leszek napisał(a):

> [...]
    > o nadejściu nowej poczty, aż ją przeczytam.
    > Ew. może pikać przy każdym sprawdzeniu, bo sprawdza co kilkanaście minut.

    Niestety nie da się. Albo może i nawet "stety", bo rzecz niespecjalnie ma
    sens.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak