  • 1. Data: 2011-07-14 16:30:35
    Temat: Samsung Galaxy S - wreszcie aktualizacja
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.gsmmaniak.pl/48233/czyzby-cos-drgnelo-z-a
    ktualizacja-sgs-do-androida-23/

    Czy ktos juz testowal nowy ROM?
    Rozwiazano problem z GPSem?

  • 2. Data: 2011-07-15 00:36:22
    Temat: Re: Samsung Galaxy S - wreszcie aktualizacja
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > http://www.gsmmaniak.pl/48233/czyzby-cos-drgnelo-z-a
    ktualizacja-sgs-do-androida-23/

    > Czy ktos juz testowal nowy ROM?
    > Rozwiazano problem z GPSem?

    Ta, wszyscy czytajacy forum xda. Spodziewasz sie po nim czegos
    konkretnego czy animacja a'la CRT Ci wystarczy?

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-07-15 08:46:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-07-15 02:36, G Nowak wrote:
    ktualizacja-sgs-do-androida-23/

    > Ta, wszyscy czytajacy forum xda. Spodziewasz sie po nim czegos
    > konkretnego czy animacja a'la CRT Ci wystarczy?

    Oczekuje, ze bedzie lapal i trzymal fixa jak wersja 2.1 (przynajmniej w
    przypadku mojego urzadzenia)
    Wersja 2.2.1 zlikwidowala laga i skopala GPS.

  • 4. Data: 2011-07-15 13:10:54
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Oczekuje, ze bedzie lapal i trzymal fixa jak wersja 2.1 (przynajmniej w
    > przypadku mojego urzadzenia)
    > Wersja 2.2.1 zlikwidowala laga i skopala GPS.

    IMHO 2.2 nie naprawilo laga, trocghe go zredukowano w romach z ext/jfs.
    Nie wiem, jak z gps bo moj egzemplarz i tak gubil fixa kiedy samochod
    zaczynal sie poruszac. Bateria na 2.3 troche gorsza od 2.2 - sprawdzane
    na roznych jadrach, pomijajac bug android system 2.3.3. Prawdziwa
    rewolucja GB (na miare mmsow w Iphone) jest mozliwosc zaznaczenia tekstu
    w programie Gmail ;)

    --
    Pozdr