  • 1. Data: 2011-07-13 20:46:25
    Temat: Nokia i nawigacja
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Razem z zakupioną Nokią 5800 otrzymałem mapy.
    W jaki sposób skonfigurować telefon (w sieci Play) aby przy korzystaniu
    z nawigacji nie pobierał danych z internetu

    Karol

  • 2. Data: 2011-07-13 20:48:18
    Temat: Re: Nokia i nawigacja
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 22:46:25 +0200, Karol MARCHEWKA napisał(a):

    > Razem z zakupioną Nokią 5800 otrzymałem mapy.
    > W jaki sposób skonfigurować telefon (w sieci Play) aby przy korzystaniu
    > z nawigacji nie pobierał danych z internetu

    A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii? Bo temat był tutaj conajmniej
    kilka razy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 3. Data: 2011-07-13 23:01:19
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii? Bo temat był tutaj conajmniej
    > kilka razy.

    Przeciez napisal, ze nie chce pobierac danych z internetu... ;)

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-07-14 00:21:43
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 13/07/2011 21:46, Karol MARCHEWKA wrote:
    > Razem z zakupioną Nokią 5800 otrzymałem mapy.
    > W jaki sposób skonfigurować telefon (w sieci Play) aby przy korzystaniu
    > z nawigacji nie pobierał danych z internetu

    Uzyc programu od Nokii do zapisania map, wylaczyc internet, czekac wieki
    na fixa bez a-gps - bezcenne.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2011-07-14 09:52:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-07-14 02:21, G Nowak wrote:

    > Uzyc programu od Nokii do zapisania map, wylaczyc internet, czekac wieki
    > na fixa bez a-gps - bezcenne.

    Nie musi wylaczac calkiem internetu, tylko wybrac offilne w Ovi maps.
    GPS ma osobno opcje lapania fixa. Faktem jednak jest, ze bez a-gps trwa
    to troche w 5800.

  • 6. Data: 2011-07-14 19:42:30
    Od: "jerzol" <j...@p...fm>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    WG ma rację - dlatego grupy zdychają bo nie chce się guglować, a to
    proste jak świński ogon.