  • 1. Data: 2011-07-14 10:55:46
    Temat: Bramka sms Lebara Holandia
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witam!
    Nie wie ktoś gdzie znajdę bramką darmową do sms do tego operatora w
    Holandii? Lebara sie nazywa.

  • 2. Data: 2015-03-17 22:08:55
    Temat: Re: Bramka sms Lebara Holandia
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 14 lipca 2011 12:55:46 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:
    > Witam!
    > Nie wie ktoś gdzie znajdę bramką darmową do sms do tego operatora w
    > Holandii? Lebara sie nazywa.

    Ja do Holandii do sieci Lebara wysyłam poprzez tą stronę http://bramkasmslebara.pl
    Smsy wysyłają się szybko i dochodzą też do innych krajów.

  • 3. Data: 2015-03-18 00:25:39
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "a...@g...com" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com
    > Ja do Holandii do sieci Lebara wysyłam poprzez tą stronę
    > http://bramkasmslebara.pl
    > Smsy wysyłają się szybko i dochodzą też do innych krajów.
    Dobre:)
    (C) 2015 Bramka sms Lebara. All rights reserved.

    4 lata temu było to dostępne?

    --
    Michael________