  • 1. Data: 2011-07-13 19:41:49
    Temat: Nokie dotykowe a klawiatura ekranowa
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Próbowałem dziś zadzwonić do mBanku na 42-6300800. Po uzyskaniu
    połączenia lektor prosi o podanie numeru klienta i zatwierdzeniu
    krzyżykiem... I tutaj nastąpił zonk. Otóż w moim dotychczasowym k800i po
    prostu wciskałem odpowiednie klawisze, ale mój nowy telefon - Nokia 5800
    ma tylko klawiaturę ekranową. Wybrałem więc opcje i jedyne co mi
    pasowało to "wyślij DTMF" - ale ów lektor po drugiej stronie nie
    reagował :-)

    W jaki sposób obsłużyć tego typu telefon w przedmiotowej sytuacji ?

    Karol

  • 2. Data: 2011-07-14 06:50:18
    Temat: Re: Nokie dotykowe a klawiatura ekranowa
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-07-13 21:41, Karol MARCHEWKA pisze:
> [...]
    > reagował :-)
    >
    > W jaki sposób obsłużyć tego typu telefon w przedmiotowej sytuacji ?

    Podczas połączenia bierzesz opcje, pokaż aplikację zadzwoń i masz
    klawiaturę :)
    Proste...