  • 1. Data: 2009-09-24 09:35:59
    Temat: telefony z ładowaniem USB
    Od: jureko <j...@g...com>

    witam,
    większość (wszystkie?) nowych telefonów ma złącze USB. Można je chyba
    przez nie ładować. Ale czy są takie które mają niejako narzucone przez
    producenta ładowanie właśnie przez USB? W archiwum znalazłem podobny
    watek z 2008 - były głosy że się ładuje, oraz że się nie ładuje, albo
    że działa dopiero po jakichś kombinacjach.
    Mnie denerwują dodatkowe kable które mam na biurku, w samochodzie itp.
    chciałem poszukać telefonu przy którym moge sobie ujednolicić
    okablowanie.
    --
    pozdrawiam
    jureko