  • 1. Data: 2009-09-24 07:57:28
    Temat: Heyah - wykasowany numer
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Hej,

    Chcialem dzis doladowac karte w Heyah, z ktorej rzadko korzystam, ale
    korzystam i jak na zlosc karta zostala wyrejestrowana, a jeszcze tydzien
    temu dzialala. W boku mowili, zeby wyslac pisemna reklamacje. Czy
    pisemna reklamacja da cos, czy to raczej strata czasu.

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 2. Data: 2009-09-24 08:22:09
    Temat: Re: Heyah - wykasowany numer
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h9f8nv$4ub$...@n...onet.pl...
> [...]
    > temu dzialala. W boku mowili, zeby wyslac pisemna reklamacje. Czy pisemna
    > reklamacja da cos, czy to raczej strata czasu.

    Wyślij i zobacz.

  • 3. Data: 2009-09-28 16:31:10
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    qwerty pisze:
    > Wyślij i zobacz.

    Dla zainteresowanych w przyszlosci: karte odblokowali po wyslaniu
    emaila z prosba. Nie obeszlo sie bez grozb, ze to robia tylko raz.
    Rownolegle dzwonilem do BOKu, w ktorym konsultant stwierdzil, ze nic nie
    moze zrobic, poradzil tylko zebym pisal pisemna reklamacje i wyslal ja
    do dzialu reklamacji. Cale szczescie, ze napisalem emaila.

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl