  • 1. Data: 2013-05-11 07:47:35
    Temat: Jak wejść do Biosu - Toshiba L700
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Podczas uruchamiania nie ma wiadomości, jaki klawisz wcisnąć, a Esc, F1,
    F2, Del niczego nie robią. Pierwszy raz mi się zdarza, że nawet do biosu
    nie jestem w stanie wejść. To jakaś nowa moda?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-05-11 08:25:34
    Temat: Re: Jak wejść do Biosu - Toshiba L700
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-05-11 07:47, $heikh el $hah pisze:
    > Podczas uruchamiania nie ma wiadomości, jaki klawisz wcisnąć, a Esc, F1,
    > F2, Del niczego nie robią. Pierwszy raz mi się zdarza, że nawet do biosu
    > nie jestem w stanie wejść. To jakaś nowa moda?

    No i z tego co wygooglałem, sporo osób ma ten problem, a solucji dla
    mnie brak.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-05-11 08:29:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

> [...]
    > F2, Del niczego nie robią. Pierwszy raz mi się zdarza, że nawet do biosu
    > nie jestem w stanie wejść. To jakaś nowa moda?

    Jeśli odgrywa to jakieś znaczenie, to jest to Toshiba SATELLITE L750D.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-05-11 10:13:30
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Jeśli odgrywa to jakieś znaczenie, to jest to Toshiba SATELLITE L750D.

    Wciskasz F12 i włączasz lapka. Jak pokaże sie Toshiba Leading Innovation
    puszczasz F12

  • 5. Data: 2013-05-11 10:15:03
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Jeśli odgrywa to jakieś znaczenie, to jest to Toshiba SATELLITE L750D.

    Aha, no i reszte ustawień robi się z OS programem HWSetup

  • 6. Data: 2013-05-11 10:37:18
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-05-11 10:15, Janek Wlodak pisze:

    > "$heikh el $hah" <s...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Aha, no i reszte ustawień robi się z OS programem HWSetup

    Chodzi mi o reinstalowanie, czyli tylko zmianę bootowania. Ale jak się
    uda, to dzięki za informacje.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-05-11 14:01:16
    Od: "$heikh el $zhah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-05-11 10:15, Janek Wlodak pisze:

    > "$heikh el $hah" <s...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Aha, no i reszte ustawień robi się z OS programem HWSetup

    Zadziałało, ale z jakiegoś powodu reinstalacja się nie powiodła i
    skończyło się na kupnie nowego laptopa...
    17,2" i ogólnie lepszy (choć już trzecia Toshiba) tylko ten cholerny
    Windows 8...
    Czy oni tak już mają, że co drugi system musi być beznadziejny?

  • 8. Data: 2013-05-11 14:33:28
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Zadziałało, ale z jakiegoś powodu reinstalacja się nie powiodła i
    > skończyło się na kupnie nowego laptopa...
    > 17,2" i ogólnie lepszy (choć już trzecia Toshiba) tylko ten cholerny
    > Windows 8...

    co jest zlego z win 8?

    > Czy oni tak już mają, że co drugi system musi być beznadziejny?

    brednie

  • 9. Data: 2013-05-11 15:18:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "$heikh el $zhah" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Windows 8...
    > Czy oni tak już mają, że co drugi system musi być beznadziejny?

    A ja mam wrazenie że W8 wcale nie jest beznadziejny jezeli tylko poswięci
    mu się kilka dni :)

    --
    marfi

  • 10. Data: 2013-05-11 15:32:51
    Od: "$heikh el $zhah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-05-11 15:18, marfi pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $zhah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:518e330c$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
    >

    > A ja mam wrazenie że W8 wcale nie jest beznadziejny jezeli tylko
    > poswięci mu się kilka dni :)

    Może jest szybki (trudno ocenić, bo i laptop znacznie lepszy niż
    poprzedni), ale ja bym tego nie chciał nawet na smartonie. Jednak
    zobaczymy. Może ogarnę.